Print Logo
دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 11:03

همکاری هلال احمر و مجمع خیرین بافق در شناسایی نیازمندان



رئیس هلال احمر شهرستان بافق از جلسه ای با حضور مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان درخصوص همکاری و هماهنگی در بحث ارائه خدمات به مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی این جمعیت در استان یزد؛ محمد رضا فتاحی بافقی گفت: در جلسه ای که با حضور حسن امیرزاده مدیر عامل مجمع خیرین شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر بافق در جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد به موضوعاتی همچون دسترسی جمعیت هلال احمر به سامانه اطلاعات مددجویان شهرستان برای پیشگیری از موازی کاری، شناسایی‌ افراد نیازمند در روستاهای بخش مرکزی، ارائه خدمات به روستائیان در قالب طرح کاروان سلامت به صورت مشترک میان جمعیت هلال احمر شهرستان و مجمع خیرین، شناسایی و معرفی خیرین جهت احداث پایگاه امداد جاده ای، سرمایه گذاری در امور عام المنفعه و ... پرداخته شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: مردم ما بر اساس اعتقادات دینی همواره به دنبال انجام امور عام المنفعه هستند که جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین می توانند به عنوان پلی میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان و خیرین عمل کنند.

وی ضمن تقدیر از مجمع خیرین شهرستان و مدیرعامل این مجمع، همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر با مجمع خیرین به عنوان دو مرجع خدمت رسان را گام بزرگی در جهت تسکین آلام بشری و تکریم ارزش های انسانی دانست.