Print Logo
به همت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر تهران چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 13:40

مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع عفاف و حجاب برگزار می شود


به مناسبت هفته حجاب و عفاف، مسابقه کتاب خوانی در جمعیت هلال احمر استان تهران با عنوان "حجاب متانت است" برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه، این مسابقه با توجه به محتوای کتاب "عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی- اسلامی" برگرفته از بیانات حضرت‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی همزمان با بزرگداشت هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه و تأکیدات دین مبین اسلام بر رعایت این واجب الهی که از اولویت‌های فرهنگی کشور است لذا در پاسداشت این هفته و به منظورفرهنگ سازی و ترویج احکام الهی در زمینه احیاء این فریضه عظیم، مسابقه‌ای فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب طراحی و اعلام شد.

حجت السلام والمسلمین سلطانی افزود: این کتاب دارای 150   صفحه است و در آن به چون و چراهای حجاب از نگاه رهبر معظم انقلاب، پرداخته شده است.

وی ضمن اشاره به این که حفظ حجاب یک فرهنگ صحیح ملی و اسلامی است افزود: حفظ حجاب در زندگی ارتباط مستقیمی با صفت اخلاقی حیاء و عفت در زندگی دارد و حافظان حیاء و عفت و حجاب مورد توجه و عنایت خاص خداوند قرار دارند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به توزیع یکصد و چهل جلد از کتاب در میان بانوان شاغل در این جمعیت، هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی را ارتقا و تعالی معنوی کارکنان شاغل عنوان و افزود: حفظ فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند حرکتی پویا و هدف‌مند است و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت‌ها به شمار می‌آید.

7986007/16/2020 5:59:00 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/07/202007108845275676_Thum.jpg