Print Logo
نماینده ولی فقیه در استان کرمان پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 14:17

سرعت عمل، سادگی و سالم بودن؛ سه ویژگی مهم هلال‌احمر است


نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان در دیدار مدیرعامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر گفت: سرعت عمل، سادگی و سالم بودن سه ویژگی مهم اقدامات جمعیت هلال احمر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی این جمعیت در استان کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار مدیر عامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده نیروهای داوطلب هلال احمر گفت: سرعت عمل، سادگی و سالم بودن سه ویژگی مهم اقدامات جمعیت هلال احمر است و این سه ویژگی می تواند الگوی سایر دستگاه ها، ارگان ها و نهادها در ارائه خدمت به آحاد جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان به سالم و صحیح بودن فعالیت های هلال احمر اشاره کرد و افزود: امدادرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن در شرایط بحرانی، حالت طبیعی و آرامش را به منطقه حادثه دیده بر می گرداند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به ساده بودن روند ارائه خدمات هلال احمر به عنوان دومین ویژگی افزود: سادگی و صحت فعالیت های هلال احمر باعث موفقیت آنان در امر امدادرسانی در حوادث شده است که بسیار با ارزش است.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که درستی و صحت تصمیم ها، باعث پیشرفت زیرساخت ها در امدادرسانی می شود، تاکید کرد: در دایره ارائه خدمات هلال احمر به همه زوایا توجه می شود و همه با یک نگاه و یک اندازه کمک دریافت می کنند.

وی به سومین ویژگی کار در هلال احمر اشاره کرد و گفت: سرعت در امر امدادرسانی و کمک، بسیار مهم و با ارزش است و همیشه شاهد سرعت عمل نیروهای با تلاش جمعیت هلال احمر در حوادث هستیم و هر فعالیتی مشمول زمان شود بسیار طولانی و بر خلاف سرعت پیش می رود که این مورد در جمعیت هلال احمر معنایی ندارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه جنس ماموریت در هلال احمر خدمت به مردم است، افزود: اهداف و اصول این نهاد مردمی در راستای نگاه دینی، بسیار ارزشمند و والاست و خدمات و کمک های هلال احمر به آسیب دیدگان و نیازمندان باعث ایجاد آرامش روحی و روانی در لحظات بحرانی می شود. نیروهای توانمند و داوطلب هلال احمر، مرد روزهای سخت و بحران هستند و باید این سه ویژگی را در فعالیت هایشان ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در کرمان تاکید کرد: جمعیت هلال احمر در همه شرایط سخت و دشوار مهیا و آماده خدمت رسانی است و همیشه شاهد یاری رساندن نیروهای ایثارگر و داوطلب این نهاد مردمی، در میادین سخت و بحرانی به  آسیب دیدگان و نیازمندان هستیم.

4006005/28/2020 2:16:58 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/05/202005104155878938_Thum.jpg