Print Logo
پیام نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر در آستانه روز جهانی قدس چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:52

فریاد مظلوم، خاموش نشدنی است


نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که به تدبیر حضرت امام خمینی (ره)، روز جهانی قدس نامگذاری شده است، ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران برای پاسداشت با شکوه این روز مهم و تاثیرگذار، بر تحقق پیروزی و رهایی قدس و سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و زمانی برای تمرین استقامت، صبر، مقاومت و خلوص و بندگی است‌‌‌ که با گرامیداشت روز قدس و حمایت از مظلومان فلسطین در جمعه پایانی این ماه عزیز تکمیل می‌گردد.

به راستی روز قدس با دوراندیشی و تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) نماد وحدت و مبارزه همیشگی با ظلم و ستم رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی بوده و خواهد بود و امروز بیش از هر زمان دیگر اهمیت این نقش و جایگاه که با بصیرت امام ( ره ) پایه گذاری گردید، در جهان اسلام احساس می‌شود‌.
ده‌ها سال از آوار مصائب و آلام بر سر ملت فلسطین به دست رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی می‌گذرد. این رژیم غاصب جنایتکار در سکوت دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر به بمباران خانه‌ها، مدارس و مساجد و کشتار وسیع مردم بی‌دفاع، غیرنظامیان، زنان و کودکان شیرخوار ادامه می‌دهد و بر سیاهه جنایت‌های خود می‌افزاید و با معامله قرن و دیگر طرح‌های استعماری سعی دارد حقیقت امروز مسئله فلسطین را که به راستی همان مقاومت است به انحراف و انزوا بکشاند.
اما بر خلاف این آرزوی خام در طول این ‌سال‌ها به رغم تلاش گسترده قدرت‌های استکباری حامی رژیم صهیونیستی فرهنگ مقاومت روز به روز فراگیرتر می‌شود و امروز این گفتمان آزادی‌خواهانه از حصار نگاه عربی و رویکرد قومیتی خارج و با رویکردی دینی به مسئله اول جهان اسلام و بلکه آحاد حق‌طلبان و آزادی خواهان جامعه بشری بدل شده است و با شکستن باور شکست‌ناپذیری اسراییل در جنگ های 33 روزه و 22 روزه، این رژیم جعلی منحوس بیش از هر زمان دیگری در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار گرفته است و دیر نخواهد بود که جهانیان تماشاگر از بین رفتن این غده سرطانی از پیکر امت اسلامی باشند.
به یاری پروردگار امروز صدای تپش قلب جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر از بیت المقدس شنیده می‌شود و دنیا امروز تماشاگر جوانان فلسطینی است که با اراده‌ای مثال‌زدنی و با دستان خالی به مقابله با رژیم تا بن دندان مسلح و ظالم اشغالگر سرزمینش می‌پردازند.
آرزوی آزادی قدس شریف، از چنگال ظالمان و استکبارگران عالم که به راستی آرزوی مشترک تمام مسلمانان و بلکه آزادی خواهان جهان است به حول قوه الهی محقق خواهد شد.
در این روز بزرگ که به فرموده امام خمینی (ره) نه تنها روز قدس که روز و نماد مقابله مستضعفین جهان با ابرقدرت های زورگو و مستکبران است، بشردوستان و صلح طلبان عضو جمعیت هلال احمر، بزرگترین سازمان نوع دوست مردم نهاد ایران اسلامی نیز در کنار آحاد مردم این روز را بزرگ خواهند داشت. بدون شک این پشتیبانی از ملت ستمدیده فلسطین سبب روحیه گرفتن آنها برای ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است.
متاسفانه امسال ما نمی‌توانیم مانند سال‌های گذشته با برپایی راهپیمایی، روز قدس را گرامی بداریم و همچنین روز نکبت را محکوم کنیم. با این حال دل‌های ما دردمندانه و امیدوارانه در هوای آزادی قدس شریف می‌تپد.
امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا طبق نظر مسئولان و به‌منظور رعایت مسایل بهداشتی این راه‌پیمایی برگزار نخواهد شد. مشتاقانه در انتظار شنیدن سخنرانی مقام معظم رهبری در این روز خواهیم بود.
ملت شریف ایران اسلامی خواستار توقف اشغال و کشتار کودکان و بی‌گناهان است و حل مساله فلسطین را منوط به بازگشت آوارگان و تصمیم‌گیری فلسطینیان درباره سرزمین خود می‌داند و از این منطق دفاع می‌کند. رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین موقعیت خود قرار دارد و مقاومت در استوارترین شرایط .

ان شاءالله با همدلی امت اسلام آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف محقق خواهد شد.


عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

31 اردیبهشت 1399

 

قدس5/20/2020 1:45:27 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/05/202005101824751890_Thum.jpg
پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر