Print Logo
دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 16:40

فعالیت های فرهنگی هیئت «پیروان حضرت علی اکبر(ع)» هلال احمر فارس


هیئت «پیروان حضرت علی اکبر(ع)» هلال احمر استان فارس در ۲۶ شعبه شهرستانی جمعیت در استان، فعالیت های فرهنگی و مذهبی متعددی را با حضور جوانان انجام می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین بهادری با اعلام این خبر، به فعالیت هیئت «پیروان حضرت علی اکبر(ع)» در جمعیت هلال احمر استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز اشاره کرد و افزود: این هیئت به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان راه اندازی شده است و در 26 شعبه شهرستانی جمعیت فعالیت های فرهنگی و مذهبی متعددی را با حضور جوانان انجام می دهد.
وی اضافه کرد: نمازخانه های شعب شهرستانی به اقلام تبلیغاتی مرتبط با هیئت تجهیز شده اند و مناسبت های مذهبی در طول سال در نمازخانه های شعب با نام این هیئت، برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین بهادری از پشتیبانی و تامین فعالیت های هیئت از طرف جمعیت هلال احمر و نذورات خیران خبر داد و عنوان کرد: ایستگاه های صلواتی در برخی مناسبت ها به نام «موکب پیروان حضرت علی اکبر(ع)» نیز برگزار می شود.
وی ادامه داد: فعالیت های هیئت در حوزه های بشردوستانه، خیریه و جهادی است و پوشش امدادی مراسم بزرگ مذهبی شهرستان ها را نیز دنبال می نماید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و اردوهای فرهنگی و تفریحی برای اعضای فعال هیئت نیز افزود:: از مهم ترین اهداف این هیئت، تشکیل هیئت تعلیم و احیای ارزش اهل بیت (ع)، تعلیم و تربیت دینی، اخلاقی و انسجام بخشی و تحکیم همبستگی میان اعضاء داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر فارس است تا بستر مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان به اهل بیت (ع) ایجاد شود.
وی اضافه کرد: هیئت «پیروان حضرت علی اکبر(ع)» در مناسبت ها به انجام اموری همچون برگزاری مناسبت های مذهبی سالیانه در نماز خانه شعب و طبخ و توزیع افطاری و کمک به نیازمندان  در ایام ماه مبارک رمضان نیز می پردازد.

10686005/18/2020 4:40:32 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/05/202005105554287682_Thum.jpg