Print Logo
شنبه 9 فروردین 1399 ساعت 00:10

تولید 4 هزار ماسک به همت اعضای خانه‌ داوطلب فاطمه الزهرا(س) سمنان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از فعالیت مؤثر و انسان دوستانه داوطلبان و خیرین هلال احمر این استان برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت دراستان سمنان؛ مظفر محمدخانی گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور، گسترش آن در استان و لزوم پیشگیری و کنترل بیماری، داوطلبان این جمعیت، به روش های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت مبارزه با کرونا هستند.

وی افزود: خانه داوطلب فاطمه الزهرا(س) سمنان با تولید بیش از 4 هزار ماسک جهت توزیع بین نیازمندان و ۲۵۰دست البسه بیمارستانی برای بیماران کرونایی در این اقدام خداپسندانه پیش قدم شدند.

محمدخانی همچنین گفت: با حضور روزانه 15 نفر از داوطلبان، آماده سازی 2 هزار و 500 محلول ضدعفونی دست و سطوح انجام شد و میان خانواده های آسیب پذیر در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا توزیع شد.

وی افزود: برپایی پست های غربالگری و تب سنجی و همچنین ارائه آموزش های لازم و توصیه های ایمنی در شبکه های مجازی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا، از جمله اقدامات پیشگیرانه داوطلبان جمعیت استان در این ایام است.

مدیر عامل هلال احمر استان سمنان بیان کرد: امیدواریم با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و داوطلبان و خیرین عزیز استان و همچنین مسئولیت پذیری همه آحاد جامعه و مشارکت متعهدانه همه اقشار، بتوانیم قدمی شایسته در جهت پیشگیری و شکست بیماری کرونا برداریم.