Print Logo
سرپرست جمعیت هلال احمر جمعه 1 فروردین 1399 ساعت 18:19

سعی کنیم مخاطره سیل به بحران تبدیل نشود


سرپرست جمعیت هلال احمر در نخستین روز سال نو با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، شرایط مدیریت بحران‌های پیش روی را بررسی و تاکید کرد: باید سعی کنیم مخاطره سیل به بحران تبدیل نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، ساعاتی پس از تحویل سال جدید، کریم همتی سرپرست جمعیت هلال احمر در محل سازمان امداد و نجات حضور یافت و در جلسه ای با مدیران عملیاتی این سازمان، وضعیت کنترل عملیات های امدادی در سطح کشور را مورد ارزیابی قرار داد.

در این جلسه مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات و درخشان، مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات توضیحاتی درباره حوادث درگیر و پیش رو و نحوه آمادگی و امدادرسانی به آسیب دیدگان را تشریح کردند و سپس مدیران عامل استان‌های خراسان رضوی و اصفهان به صورت آنلاین گزارشی از عملکرد استان های خود در روزهای اخیر را ارائه دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر هم با تبریک سال جدید و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های تمام اعضای هلال احمر، اظهار امیدواری کرد در روزهای پیش رو با عزم و جدیت و تلاش شبانه روزی برای کنترل مبادی خروجی شهرها بتوانیم از گسترش بیشتر بیماری کرونا در کشور جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به احتمال تکرار سیل‌های سال گذشته خاطرنشان کرد: این بار باید سعی کنیم تا با آمادگی بیشتر و تامین اقلام و تقویت تیم های امدادی این مخاطره مهم به بحران ملی تبدیل نشود.

همتی پس از این جلسه به همراه تعدادی از مدیران ستادی و عملیاتی از پایگاه امدادی چیتگر واقع در اتوبان تهران کرج نیز بازدید کرد.