Print Logo
با تاکید بر ارتقاء جایگاه و رفع مشکلات جمعیت هلال احمر صورت گرفت‌ شنبه 24 اسفند 1398 ساعت 14:47

 ‌دیدار سرپرست جدید جمعیت هلال احمر با نماینده رهبر معظم انقلاب


سرپرست جمعیت هلال احمر با حجت ‌الاسلام والمسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در این جمعیت دیدار و گفت‌وگو کرد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، دکتر کریم همتی سرپرست جدید جمعیت هلال احمر صبح روز شنبه 24 اسفندماه و در نخستین روز کاری خود با حضور در حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام و المسلمین معزی دیدار کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سرپرست جدید هلال احمر اظهار امیدواری کرد انتصاب وی در این مقطع زمانی که کشور در شرایط حساسی قرار دارد موجب تقویت تلاش‌های جمعیت هلال احمر در مقابله با ویروس کرونا گردد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور و جمعیت هلال احمر شرایطی حساس و خطیر است، افزود: اولویت امروز جمعیت هلال احمر و کشور، مقابله و مهار‌ ویروس کرونا است و لازم است جمعیت هلال احمر در این مبارزه ملی برنامه‌ای جامع برای مقابله با این ویروس داشته باشد.

در ادامه نماینده رهبر معظم انقلاب به مرور رخدادهای سال ۹۸ در جمعیت هلال احمر پرداخت‌ و با اشاره به تلاش‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه برای صیانت و جایگاه در جمعیت هلال احمر افزود: تکیه بر توان داوطلبی و بهره‌گیری از ظرفیت مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر یکی از الزاماتی است که باید مدنظر باشد و برای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی جمعیت هلال احمر می‌توان از این ظرفیت‌ بهره گرفت‌ و با تدوین و برنامه‌ریزی جامع، راهبردی و با تلاش مضاعف باید در جهت تحقق این مهم گام برداشت.

حجت الاسلام و المسلمین معزی ضمن اشاره به سابقه فعالیت دکتر همتی در جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت افزود : آشنایی شما با هلال احمر و حوزه درمان می‌تواند جایگاه جمعیت را ارتقا دهد‌.

در این دیدار دکتر کریم همتی، سرپرست جمعیت هلال احمر نیز پیرامون مسائل جاری هلال احمر، امدادرسانی در مواجه با ویروس کرونا و مشکلات و چالش های پیش روی مطالبی را ارائه کرد و گفت: هلال احمر جایگاه رفیعی نزد مردم دارد و چنین جایگاه مورد اعتمادی، سرمایه ارزشمندی است که باید حفظ و تقویت شود.

دکتر همتی با اشاره به اینکه فعالیت در جمعیت هلال احمر یک کار خیرخواهانه و عام‌المنفعه است، افزود: تنها موضوعی که مایه دلگرمی بنده برای فعالیت دراین جمعیت است، کار برای خداست.

سرپرست جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به ضرورت یکپارچگی و انسجام در جمعیت هلال احمر گفت: باید تمام فعالیت های هلال احمر اعم از امداد در حوادث، کمک به محرومان، نیازمندان و ... در قالب هماهنگ انجام شود و لازم است در حوزه های مالی و اقتصادی توجه داشته باشیم و با در پیش گرفتن صداقت، درستکاری و اخلاق و رفتار انسانی از حاشیه ها دور مانده و با تلاش تمامی مسئولان جمعیت اعم از مدیران عامل، روسای سازمان ها و معاونان، در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر در ادامه با تاکید بر جایگاه ارزشمند نمایندگی مقام معظم رهبری در هلال احمر بر بهره‌گیری از ظرفیت ویژه و شخصیت ممتاز حجت الاسلام و الملسمین معزی تاکید کرد و از فعالیت‌های نماینده مقام معظم رهبری در حفظ و صیانت از سرمایه‌های معنوی و مادی جمعیت هلال احمر قدردانی کرد‌.