Print Logo
بررسی روند خدمت‌رسانی هلال‌احمر در مقابله با کرونا دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 15:12

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر شتا‌ب‌گرفتن فعالیت‌های این جمعیت در مهار ویروس کرونا تاکید کرد


سی و هفتمین جلسه شورای معاونین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر صبح امروز و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در این نهاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، در ابتدای این جلسه از خدمات شبانه روزی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر به ویژه امدادگران استان هایی که شیوع ویروس کرونا در آنها گسترده‌تر بوده است تقدیر کرد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر، خدمت رسانی به مردم را در این شرایط بسیار مهم و دارای ارزش‌معنوی دانستند و خواستار بسیج تمامی امکانات و توانمندی های هلال احمر در جهت مقابله با این بحران شد.
حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به نیازمندی‌های بخش‌های مختلف کشور در زمینه مقابله با این ویروس، بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های هلال احمر نظیر امکانات سازمان تدارکات پزشکی و شرکت صنایع نساجی هلال به منظور تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر ملزومات پزشکی و بهداشتی تاکید کرد.
وی با تاکید بر پیگیری و نظارت بر روند فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در این زمینه، انسجام و هماهنگی بیشتر بخش‌های مختلف در این مبارزه ملی را خواستار شد.
در ادامه این جلسه ضمن مرور بر فعالیت های سال 1398 حوزه نمایندگی، در خصوص برنامه و بودجه مصوب این حوزه در سال آینده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.