Print Logo
دبیرکل جمعیت هلال احمر در سفر به گیلان دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 13:24

آماده هرگونه همکاری با وزارت بهداشت و مدیران ارشد استان گیلان هستیم/ ضرورت آموزش همگانی برای رعایت بهداشت فردی


دبیرکل جمعیت هلال احمر بر آمادگی این جمعیت به منظور همکاری با وزارت بهداشت و مدیریت ارشد استان گیلان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان گیلان، دکتر محمود رضا پیروی در سفر یک روزه به گیلان و دیدار با ارسلان زارع، استاندار گفت: هلال احمر برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا آماده هرگونه همکاری از جمله اسکان، تب سنجی در مبادی ورودی و فراخوان داوطلبان برای حضور فعال در برنامه‌های وزارت بهداشت و مدیریت ارشد استان گیلان است.

وی از در اختیار گذاشتن امکانات برای تقویت تخت های درمانی و ملزومات مورد نیاز درمان مبتلایان به کرونا در گیلان خبر داد و افزود: تلاش برای افزایش آموزش همگانی مردم در زمینه رعایت بهداشت فردی امری ضروری و بسیار مهم است و هلال احمر به این منظور تمام توان و امکانات خود را برای آموزش مردم به کار گرفته است.

مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان هم با اشاره به سفر یک روزه دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به گیلان، گفت: دکتر پیروی در این سفر از فعالیت تیم های غربالگری و تب سنجی هلال احمر گیلان در شهرستان رودبار بازدید و وضع شهرهای استان و اقدامات حمایتی هلال احمر برای مقابله با کرونا را  بررسی و ارزیابی کرد.

وی افزود: بازدید از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان با همراهی دکتر نیک‌فر نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و صحبت با تعدادی از پرستاران و خانواده های بیماران، بازدید از تیم امداد و نجات مستقر در چابکسر برای پایش، تب سنجی و اطلاع رسانی از برنامه های سفر دکتر پیروی به استان گیلان بود.