Print Logo
سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 06:39

دیدار مسئولان هلال‌احمر اصفهان با رئیس حوزه علمیه استان


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار با جمعی از مسئولان و اعضاء هلال احمر استان تاکید کرد: خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در اصفهان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیرعامل این جمعیت در استان با آیت الله مظاهری دیدار کردند.

آیت الله مظاهری در این دیدار با تاکید بر بسترسازی نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم، یادآور شد: این سطح از اقدامات و خدمت رسانی جمعیت هلال احمر در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند خدمات خود را به مردم برسانید، خواستار اطلاع رسانی و انعکاس خدمات بزرگ جمعیت هلال احمر در محرومیت زدایی و کمک به افراد نیازمند و درگیر بلایای طبیعی شد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با قدردانی و اظهار رضایت از عملکرد جمعیت هلال احمر استان در انجام ماموریت های محوله، بر لزوم انعکاس برنامه های چشمگیر هلال احمر در جامعه تاکید و فراگیری گسترده انتشار فعالیت‌های خیرخواهانه آن را از وظایف مسئولان و دست اندرکاران رسانه ای عنوان کرد.

آیت الله مظاهری در ادامه سخنان خود، نعمت وجود آیت الله مهدوی را در جمعیت هلال احمر استان اصفهان موهبت الهی و برکات حضور وی را توفیق بزرگی دانست.