Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در بیانیه ای به مناسبت دهه مبارک فجر یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 15:50

حضور در راهپیمایی 22 بهمن، طمع­ ورزان کج ­اندیش را دلسرد خواهد کرد.


نماینده ولی فقیه در هلال احمر، با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران اسلامی اکنون با رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب، زحمات مسئولان کشور و همدلی مردم عزیز در اوج عزت و اقتدار با عبور از دوران پر مشقت مبارزه و جنگ تحمیلی و نیز تحریم ­های ظالمانه قرار دارد و اهداف بلند سعادت و استقلال را دنبال می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است :

بسم اله الرحمن الرحیم

انتم الاعلون ان کنتم مومنین*

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که از نشانه­های وعده صدق الهی در یاری مومنان راستین است در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی آزادی بخش و تعالی آفرین خود قرار دارد.

این نهضت به رهبری حکیم فرزانه ، فقیه و عارف یگانه حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و با مجاهدت مردم مسلمان و عدالت­خواه ایران بزرگ بر ظلم و استبداد رژیم ستم شاهی پایان داد و نوید بخش زمینه­سازی تحقق وعده انبیاء و اولیاء الهی در برپایی حاکمیت مستضعفان تاریخ گردید.

سرمایه اصلی این نهضت اتکا به امر الهی در اقامه عدل و ایمان مردم و جانفشانی آنها در مسیر تحقق این هدف والا بوده است.

ایران اسلامی اکنون با رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب، زحمات مسئولان کشور و همدلی مردم عزیز در اوج عزت و اقتدار با عبور از دوران پر مشقت مبارزه و جنگ تحمیلی و نیز تحریم­های ظالمانه قرار دارد و اهداف بلند سعادت و استقلال را دنبال می کند. استقلال و آزادی ایران دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و حاصل رنج­های مردم این سرزمین در پناه باور به وعده یاری خداوند است. این نعمت بی­بدیل شایسته پاس داشت و گرامی­داشت و لایق قدردانی و ارج نهادن است.

حضور در راهپیمایی مردمی بیست­ و ­دوم بهمن ماه گامی بزرگ در استمرار دستاوردهای ایران است. امسال این مراسم با چهلمین روز درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش همزمان گشته است. این تلاقی معنادار بر این واقعیت تاکید می­کند که یگانه راه عزت و سربلندی ایران همانا مقاومت و ایستادگی است و آنچه آمریکا را شکست خواهد  داد و دشمنی او را بی­اثر می­کند تکیه بر مقاومت است. گرامی باد یاد این شهدای عزیز که کوه­های استوار ایمان و جهاد بودند و حصن امن امنیت ایران اسلامی بر اراده مستحکم آنان تکیه دارد. بار دیگر در این روز بزرگ اوج عظمت ملت شریف ایران به نمایش گذاشته خواهد شد و همدلی و وحدت کلمه ایرانیان را همه جهان به نظاره خواهد نشست. ملت ما با حضور در این اجتماع عظیم بار دیگر صبر و شکر خود را به نمایش خواهد گذاشت.

این حضور ارزشمند مقدمه حضور با اهمیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود و طمع­ورزان کج­اندیش را دلسرد خواهد کرد.

همکاران ، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال­احمر جمهوری اسلامی ایران نیز علاوه بر خدمت رسانی به راهپیمایان عزیز در این مراسم باشکوه شرکت خواهند کرد و براستواری­شان در مسیر امام و تبیعیت از رهبر معظم انقلاب تاکید خواهند کرد.

 

 عبدالحسین معزی

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر

*(سوره آل عمران /139)