Print Logo
سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 10:13

پیام جمعیت هلال‌احمر به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تبریک طلوع چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی به عموم مردم مومن و انقلابی ایران، اعلام می دارد که امدادگران، جوانان، داوطلبان، کارکنان و مدیران این جمعیت ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، پرصلابت تر از همیشه در میدان خدمت حاضر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت، هلال احمر که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردم بود و جانفشانی امدادگرانش در جبهه های دوران دفاع مقدس فصلی پرافتخار را در تاریخ آن ثبت کرده است، در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با خدمات متعدد امدادی و درمانی به ملت شریف ابران در حوادث و سایر ایام، تلاش کرده است در جهت تحقق آرمان های انقلاب و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص خدمت به مردم، گام های مثبت و سازنده بردارد.

ضمن تبریک دوباره به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر، از خداوند متعال مسئلت داریم توفیق خدمت به ملت انقلابی و ولایی کشورمان را بیش از پیش به خدمتگزاران مردم در این نهاد امدادی و داوطلبانه، نصیب کند.

مدیران، کارکنان و تمامی اعضای این نهاد مردمی با حضور در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن یک بار دیگر عزم و پیمان خود را با آرمان های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی تجدید خواهند کرد.