Print Logo
نماینده آیت الله سیستانی شنبه 28 دی 1398 ساعت 07:01

خیرین هلال احمر، رسالت مهمی در برابر ضعفا و نیازمندان دارند



نماینده آیت الله سیستانی گفت: جمعیت هلال احمر، رسالت مهمی در قبال ضعیفان و نیازمندان دارند و باید شکر گذار چنین رسالتی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان قم؛ آیت الله سید جواد شهرستانی در دیدار مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم درباره جمع آوری کمک های مردمی به آسیب دیدگان از سیل سیستان و بلوچستان گفت: روایتی از امام حسین(ع) وجود دارد که می‌فرماید نیاز مردم به شما از نعمت هاى خدا بر شما است؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید که این روایت به آن معناست که نباید نسبت به حوائج و نیازهای مردم بی‌تفاوت باشیم و آنها را نادیده بگیریم، رفع این نیازها یک نعمت بزرگ است.

وی با قدردانی از تلاش‌های مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: خداوند بر سر بندگان بخشایشگر منت می‌گذارد و پاداش عظیمی برای آنها در نظر می گیرد. مردم به شما نیاز دارند، خدا را شاکر باشید که این توفیق نصیب شما شده است، در هر قدمی که بردارید ما نیز در کنار شما و مردم هستیم. باید برای رفع مشکلات مردم، قدم های بزرگی را برای مستمندان و نیازمندان بردارید و تلاش کنید مشکلات مردم در این شرایط حل شود و در این راه احساس خستگی نکنید.

در این دیدار اعضای مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم گزارشی از فعالیت‌ها در “سیل مهربانی” برای جمع آوری کمک های مردمی به آسیب دیدگان از سیل سیستان و بلوچستان ارائه دادند و از تلاش‌ها و کمک‌های آیت الله شهرستانی نیز قدردانی کردند.