Print Logo
پنج‌شنبه 26 دی 1398 ساعت 06:15

سیل مهربانی مردم نوع دوست برای کمک به سیل‌زدگان، جزئیات نحوه ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی از طریق هلال‌احمر


جمعیت هلال‌احمر به منظور کمک به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب و جنوب شرق کشور و به خصوص استان سیستان و بلوچستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوعدوستانه مردم برای یاری رساندن به هموطنانمان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در برخی نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور و به خصوص سیستان و بلوچستان به علت شدت‌ یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی و در نتیجه زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های این استان؛ تعداد زیادی از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

بر این اساس با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای یاری‌رساندن دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی به سیل‌زدگان و جلوگیری از خسارت‌های بیشتر، جمعیت هلال‌احمر اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست کشورمان برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان کرده است.

هموطنان در صورت تمایل به کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور می‌توانند به روش های زیر اقدام کنند:

١- واریز وجوه نقدی به حساب ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور

٢- واریز به شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران

٣- کد دستوری #١١٢*

۴- اقلام غیرنقدی شامل: انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی