Print Logo
به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر برگزار می‌شود جمعه 20 دی 1398 ساعت 17:22

نشست تخصصی "ادبیات داستانی دیگری و معلولیت"


نشست علمی-تخصصی «ادبیات داستانی دیگری و معلولیت» با ارائه و سخنرانی مجتبی گلستانی، منتقد ادبی و پژوهشگر فلسفه اخلاق به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونت آموزش، پژوهش و فن‌آوری جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در این نشست مباحثی همچون چگونگی همیاری به دیگری با محوریت معلولان، نحوء ابراز همدردی به دیگری و واکاوی تاثیر ادبیات داستانی در امر کمک‌رسانی مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت. همچنین در این نشست علمی_تخصصی به اهمیت حفظ غیرت، کرامت، هویت و ویژگی‌های فرد آسیب‌دیده در فرایند یاری‌رسانی پرداخته می‌شود.
این نشست علمی- تخصصی روز یکشنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن توانبخشی معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر واقع در خیابان رشید یاسمی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، نشست «ادبیات داستانی دیگری و معلولیت»،‌ چهارمین نشست علمی-تخصصی در زمینه اخلاق‌ امدادگری است. سلسله نشست‌های علمی مرتبط با مفاهیم و اهداف جمعیت هلال احمر در آینده نیز با حضور صاحب نظران و کارشناسان ادامه خواهد یافت. هدف از برگزاری این سلسله‌ نشست‌های علمی و تخصصی بررسی و تحلیل موضوع‌های مربوط به جمعیت هلال‌احمر توسط اندیشمندان و متفکران حوزه علوم انسانی است. حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و در پایان این نشست به شرکت کنندگان گواهینامه حضور اعطا خواهد شد.

4006001/10/2020 5:22:36 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/01/202001104594519757_Thum.jpg