Print Logo
در پی حضور موثر و مخلصانه هلال احمر در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای مقاومت چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 14:08

نماینده ولی فقیه در هلال احمر از امدادگران و نجاتگران تقدیر و تشکر کرد


در پی برگزاری مراسم میلیونی و حماسی تشییع شهدای گرانقدر مقاومت بالاخص شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر خطاب به امدادگران و پرسنل این نهاد پیامی صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران عزیز هلال احمر
مدیران، کارکنان، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان پرتلاش و ایثارگر
روزهایی که گذشت حادثه تلخ ترور ناجوانمردانه سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش مردم ایران و آزادمردان عالم را در غم و اندوه فرو برد. شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی کم‌نظیر و مخلص در فرماندهی جبهه مقاومت و‌ مدبر در پیشبرد اهداف ظلم‌ستیزی و دستگیری از مظلومان و حفظ امنیت ایران بود.
مردم قدرشناس ایران بزرگ در بدرقه و تشییع پیکر این شهیدان در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان حماسه باشکوهی از اراده و عزم پایداری و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند. این روزها در تاریخ ایران ماندگار و مثال‌زدنی خواهد بود. اجتماعات بی‌مانند در این شهرها و نیز در شهرهای دیگر که مراسم سوگواری و بزرگداشت یاد شهدا در آنها برپا شد با حضور مخلصانه و‌پرتلاش شما هلال‌احمری‌ها همراه بود. تلاش جهادگونه شما در پوشش امدادی این مراسم شایسته قدردانی و سپاس است.
بر خود لازم می‌دانم قدردان زحمات شما در این عرصه باشم و از خداوند متعال اجر این مجاهدت و خدمتگزاری خالصانه را برایتان مسالت می‌کنم.


عبدالحسین معزی
نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر