Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پیام تسلیت سردار سلیمانی تاکید کرد جمعه 13 دی 1398 ساعت 12:28

جنایت آمریکا در به شهادت رساندن این بزرگمرد، سدهای مقاومت را مستحکم تر خواهد ساخت


حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: جنایت دولت آمریکا در به شهادت رساندن این بزرگمرد، سدهای مقاومت را مستحکمتر و قلب‌های مجاهدان را مطمئن‌تر و ‌اراده‌های آنان را استوارتر خواهد ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا

سردار بزرگ اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگمرد عرصه جهاد و مقاومت در راه حق‌طلبی و دفاع از مردم ستمدیده و‌ مستضعف به شهادت رسید. این سردار بزرگ و ستاره فروزان آسمان جهاد با شهادت خود مسیر ایستادگی را روشن‌تر از همیشه به همگان نشان داد. مجاهدی که در دفاع از امنیت ایران بزرگ و مردم مظلوم منطقه، نقشی بی‌بدیل در ازاله تکفیری‌ها و کج‌اندیشان نوظهور داشت پاداش این مجاهدت را در وصال حضرت حق و پیوستن به همرزمان شهیدش دریافت کرد.
جنایت دولت آمریکا در به شهادت رساندن این بزرگمرد سدهای مقاومت را مستحکمتر و قلب‌های مجاهدان را مطمئن‌تر و ‌اراده‌های آنان را استوارتر خواهد ساخت.

اینجانب این واقعه را به محضر حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری، مردم شریف و قدردان ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علاقمندان و همرزمان و خانواده آن شهید والامقام تبریک و تسلیت می‌گویم.

بدون تردید خون‌های پاک این شهیدان که در نصرت دین‌خدا بر زمین ریخته شد ثمرات مبارکی در اعتلای جبهه حق درپی‌خواهد داشت.


عبدالحسین معزی

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر