Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر زنجان پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 14:06

کار داوطلبانه باید خدا محور باشد



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان، با تبریک فرخنده میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: کار داوطلبانه باید با محوریت خدا باشد چرا که حرکت برای رضایت خداوند متعال موجب می شود تا قدم ها و نفس هایمان خدایی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین نصیری با بیان اینکه جایگاه پرستار رفیع و بلند است، تاکید کرد: خداوند ناظر بر اعمال و زحمات شبانه روزی پرستاران بوده و ارزش کار نزد خداوند محفوظ است.
وی یادآوری کرد: پرستاران قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه هستند که با الگو پذیری از حضرت زینب (س) با افتخار تلاش می کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تلاش باشیم تا با بصیرت بالا به مخلوق خداوند، خدمات ارائه دهیم.
در پایان این مراسم از پرستاران فعال داوطلب هلال احمر در کاروان های سلامت نیز تجلیل شد.


هویت را فقط می توان در قرآن و اهل بیت (ع) جستجو کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان همچنین در برنامه جداگانه تقدیر از اعضای برتر کانون های دانشگاهی در هشتیمن جشنواره ملی رویش و تیم برتر استانی استارت آپی کانون جوانان هلال احمر گفت: جوانان نباید هویت خود را در غرب و فرهنگ آنان جستجو کنند چرا که این مهم در کتاب آسمانی و توسط اهل بیت(ع) تبیین شده است.
حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری تاکید کرد: دشمن باطنی همانند موریانه ای است که در صورت توسل به غیر از قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) قدرت فکری و روحی جوان را می گیرد و آرامش موجب ارتقای این دو مقوله می شود.
وی تاکید کرد: باید به ریسمان محکمی که جز اهل بیت(ع) و قرآن نیست، چنگ بزنیم تا هلاک نشویم واین بهترین ریسمانی است که ما را به مسیر هدایت رهنمون می سازد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: دین اسلام و هویت دینی جامعه ما دارای جذابیت های بی شماری است که باید به شیوه درست و منطقی به نوجوانان و جوانان آموزش داده شود.

2756001/2/2020 2:05:42 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/01/202001106077760819_Thum.jpg