Print Logo
پنج‌شنبه 14 آذر 1398 ساعت 19:30

دیدار حجت الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در استان قزوین


حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی اظهار کرد: ما هم اکنون پزشکان خیری داریم که از نظر ارائه خدمات پزشکی یا مالی می‌توانند به جامعه محرومان کمک رسان باشند که امروز به دنبال راه اندازی برای تشکیلاتی با این محوریت برای خدمت رسانی در استان قزوین هستند و همچنین در بحث زراعتی و باغداری نیز شاهد وقف درخت و محصول برای نیازمندان هستیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: کار بسیار ضروری است که کارهای نیکوکاری را در مراکز تشکلی ببریم و در حوزه آموزشی، فرهنگی یا صنعتی بتوانیم اقدامات موثری برای قشر آسیب پذیر، محرومان و عموم مردم داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خدای متعال رزق دهنده است و همه چیز دست خداست ما اگر خوب بندگی کنیم خدای متعال خوب می‌تواند به ما برکت دهد و در این میان هستند کسانی که با خدا معامله می‌کنند و با حمایت از معتادین تازه ترک کرده یا محکومان سابقه دار و به کارگیری آنها در شرکت‌ها و مراکز تولیدی خود، زمینه رفع فساد را از جامعه کم می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور نیز در ابتدای این دیدار تصریح کرد: خانواده‌های ایرانی از نظر اقلیم و شرایط قومیتی نسبت به دیگر کشورها شرایط متفاوت تری دارند و با آسیب‌های فراوانی در این شرایط روبرو هستیم که از ۴۳ حوادث طبیعی شناخته شده در جهان، ۳۳ مورد آن در ایران رخ می‌دهد.

وی اذعان کرد: هر ۱۰ سال یک زلزله عظیم یا سیل در کشور ما رخ داده است که سیل اخیر در لرستان، گلستان و خوزستان شاهد این مدعاست که باید برای همه این فضاها برنامه ریزی و سیاست گذاری مقابله گرانه ای صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بیان کرد: جامعه ما یک جامعه جوان است که نیازمند شغل، ازدواج و حمایت‌های فراوانی است که دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازها باشد. دستگاه‌های خیریه در این زمینه می‌توانند مثمرثمر باشند به خصوص مردم ایران بسیار خیر و حامی نیازمندان هستند که این نگاه مورد تاکید اسلام است.

40060012/5/2019 7:28:44 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/12/201912103053644601_Thum.jpg