Print Logo
پنج‌شنبه 14 آذر 1398 ساعت 17:55

توسعه همکاری‌های حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با هلال‌احمر استان



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان به همراه معاون جوانان با مدیر حوزه علمیه استان دیدار و پیرامون افزایش همکاری های متقابل دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل، مدیریت حوزه علمیه استان به خدمات طلاب و روحانیون در جریان زلزله اخیر در روستاهای میانه و سراب اشاره و در راستای هم اندیشی برای ارتقا سطح فعالیت های کانون های طلاب استان، بر ضرورت تشکیل ستاد جهت مدیریت جمع آوری اقلام غیرنقدی ،نقدی و انجام فعالیتهای فرهنگی توسط طلاب در زمان بروز بلایای طبیعی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هم ضمن اشاره به جایگاه مردمی روحانیت به فعالیت های کانون های طلاب هلال احمر در زمینه های آموزشی، اردویی و فرهنگی پرداخته و خواستار تشکیل کانون طلاب در شهرستان هایی شدند که کانون طلاب در آنها تشکیل نشده است.

در ادامه محمدبابازاده سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان گزارشی از خدمات تیم سحر (حمایت های روانی و اجتماعی در بلایا) در مناطق زلزله زده ارائه نمود و با توجه به ظرفیتهای بالای استان ،بر ضرورت گسترش همکاری ها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با هدف خدمات بشردوستانه تاکید نمود.

40060012/5/2019 5:52:15 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/12/201912109018502737_Thum.jpg