Print Logo
پنج‌شنبه 14 آذر 1398 ساعت 11:24

اعلام آمادگی حوزه علمیه خواهران ایلام برای توسعه همکاری‌ با هلال‌احمر استان


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه معاون جوانان هلال احمر ایلام با مدیر حوزه علمیه خواهران استان پیرامون تعامل و همکاری های مشترک دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال حمر به نقل از روابط  جمعیت هلال احمر استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الیاسی گفت: حوزه علمیه استان ایلام یکی از حوزه های بسیار خوب و فعال در ارتباط با هلال احمر است و در سال های گذشته تعامل، همکاری و همراهی بسیار خوبی وجود داشته و ان شالله که این تعامل و همکاری توسعه خواهد یافت چرا که حضور خواهران در برنامه های بشر دوستانه هلال احمر جهت کمک رسانی به هم نوعان در زمان حوادث و سوانح بسیار تاثیر گذار است.

حجت الاسلام والمسلیمن الیاسی، در خصوص توافق نامه حوزه های علمیه کل کشور با هلال احمر در استان ها و ضرورت حضور کانون های طلاب در برنامه های بشردوستانه جمعیت هلال احمر نکاتی را ارائه کرد.

معاون جوانان هلال احمر استان ایلام هم در ادامه این دیدار گزارشی از نحوه  فعالیت های جوانان، کانون ها و اقدامات، طرح ها و برنامه های جوانان جمعیت هلال احمر استان و همچنین اردوها، برنامه های آموزشی و اهمیت حضور کانون های طلاب در برنامه های بشر دوستانه هلال احمر ارائه کرد.

علی اکبری بر حضور اعضای کانون های طلاب در برنامه های بشر دوستانه هلال احمر تاکید کرد و گفت: در پست های راهنمای مسافرین نوروزی در ایام نوروز و درحماسه عظیم اربعین حسینی(ع) و همچنین در حوادث و سوانح مانند سیل، زلزله و…  حتی به عنوان همراه در اردوهای اعضای جوانان که جنبه فرهنگی و آموزشی دارد به حضور کانون های طلاب در کنار جوانان نیاز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام هم در این دیدار ضمن استقبال از برنامه های آموزشی، فرهنگی و بشردوستانه هلال احمر، آمادگی خود را جهت همکاری دقیق تر و هدفمندتر با هلال احمر اعلام کرد.