Print Logo
چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 12:36

برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در تبریز


با حضور خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی جشن عید سعید غدیر خم در تبریز برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی این جمعیت در استان آذربایجان شرقی، جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور خانواده های کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در سالن سینما سرباز تبریز برگزار شد .
در این جشن حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید واعظی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با تبریک عید سعید غدیر خم ،عید امامت و ولایت در تبیین مقام و منزلت مولا علی( ع) و علت جانشینی این شخصیت پس از رسول گرامی اسلام مباحثی را مطرح کرد.
در ادامه این برنامه دکتر سید هادی موسوی جانشین مدیر عامل و معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان نیز با تجلیل از کارکنان زحمت کش جمعیت و خانواده های آنان گفت : صحبت در مورد وجود نورانی امیر المومنین بسیار سخت است ،قرنهاست که دانشمندان و علما در مورد شخصیت آن حضرت قلم فرسایی کرده اند و هنوز نتوانسته اند به زوایای ناشناخته شخصیت آن حضرت دست یابند .
وی با اشاره به اینکه غدیر راهگشا و چراغ راه بشریت است ادامه داد : حضرت علی ائمه اطهار علیهم السلام برکات بسیار موثری برای اسلام و بشریت انجام داده اند و خود آن حضرت در دامان پیامبر بزرگ اسلام پرورش یافت و به گواهی تاریخ در مقاطع مختلف به کمک پیامبر بزرگ اسلام شتافت تا اینکه در چنین روزی پیامبر بزرگ اسلام در حجه الوداع بنابه امر پروردگار متعال آن حضرت را بهدعنوان وصی و جانشین بعد از خود معرفی کردند.
در این مراسم برنامه های متعددی از قبیل استند آپ کمدی، سرود، موسیقی و مسابقه فرهنگی در میان کارکنان توسط هنرمندان اجرا و ورزشکار نونهال زهرا بیرامی نیز به هنرنمایی پرداختند که با استقبال حاضران مواجه گردید .
همچنین در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از برگزیدگان مسابقات کارکنان و هنرمندان تجلیل به عمل آمد .