Print Logo
در سفری دو روزه چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 04:51

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر وارد خوزستان شد


نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر، دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد و مورد استقبال مدیرعامل و شورای مدیران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کارون از برنامه های سفر دو روزه حجت الاسلام و المسلمین معزی به استان است.
بر اساس این گزارش، حضور و سخنرانی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست استاندار خوزستان نیز از برنامه های دیگر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خواهد بود.
نماینده رهبر معظم انقلاب در این جمعیت گفت: در سیلاب امسال هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها در خدمت به مردم و سیل زدگان خوش درخشید.
حجت الاسلام و المسلمین معزی شامگاه سه‌شنبه در بدو ورود به خوزستان در فرودگاه اهواز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر همواره در همه زمینه ها به ویژه در سیلاب امسال حضور تاثیرگذاری داشته است و در کنار سایر دستگاه ها در خدمت به مردم و سیل زدگان خوش درخشید.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به نقش خوزستان در دوران دفاع مقدس و تنوع اقوام در آن یادآور شد: خوزستان استانی وسیع و گسترده با فرهنگ های مختلف و سوابق و اقوام متعدد است و همین امر بر اهمیت و جایگاه این خطه می افزاید.
حجت الاسلام و المسلمین معزی افزود: خوزستان سابقه ای درخشان در دفاع مقدس دارد و جانفشانی مردم هرگز فراموش شدنی نیست و این استان امروزه نیز نقش به سزایی در کشور ایفا می کند.
در این سفر، معاونین و مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و مدیر کل حوزه نمایندگی، حجت الاسلام والمسلمین معزی را همراهی می کنند.
4006008/14/2019 4:48:17 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/08/201908108477811150_Thum.jpg