Print Logo
از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 11:46

اردوی آموزشی- امدادی ویژه نویسندگان برگزار می شود


اردوی اموزشی- امدادی ویژه نویسندگان در پایگاه امداد و نجات جاده ای پلور واقع در استان مازندران از سوی معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، احمدوند معاون فرهنگی و آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر با اعلام این خبر گفت: آشنایی با تاریخچه، اصول و اهداف نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، آشنایی با سوژه های ادبی در حوزه های امدادی، فراگیری اصول کمک های اولیه، آشنایی با برخی از مفاهیم مدیریت بحران و مخاطرات و تجربه نگاری از حوادثی همچون سیل و زلزله با محوریت سیل اخیر و آشنایی با اصول پیمایش و مسیریابی در طبیعت از جمله برنامه های این اردوی سه روزه خواهد بود.
معاون فرهنگی و امور آموزشی پژوهشی افزود: در این دوره و با برنامه ریزی انجام شده تلاش خواهد شد تا با ایجاد فضایی امدادی و آموزشی زمینه آشنایی بیش از پیش نویسندگان به عنوان اقشار مهم و حرکت ساز جامعه با اهداف و اصول این نهاد و نحوه امدادرسانی به آسیب دیدگان از حوادث فراهم شود.
یادآور می شود این اردو به همت معاونت فرهنگی و آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه و با مشارکت جمعیت هلال احمر استان مازندران از بیست و سوم مردادماه به مدت سه روز در پایگاه امدادو نجات جاده ای پلور( یادمان شهید ملک زاده) برگزار خواهد شد.