Print Logo
آغاز رسمی برنامه‌های تابستانی سازمان جوانان هلال‌احمر جمعه 21 تیر 1398 ساعت 06:39

ویژه برنامه آغاز طرح های تابستانی سازمان جوانان هلال احمر با حضور رئیس این سازمان برگزار شد


ویژه برنامه افتتاح برنامه های تابستانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سالن ایوان شمس برگزار و از پوسترهای طرح های تابستانی جمعیت هلال احمر نیز رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در این برنامه گفت: با شروع فصل تابستان برنامه های ویژه سازمان جوانان آغاز شده و اردوهای مختلفی در این ایام برگزار می‌شود.

وی به تشریح برنامه های این دوره پرداخت و اضافه کرد : طرح آفتابگردان ویژه خانواده هلال احمر آغاز گردیده و امیدواریم با کمک خانواده هلال احمر بتوانیم شرایط بهتری را فراهم کنیم تا عزیزان هلال احمری از جمله کارمندان و داوطلبان در تمام رده های جوانان، امدادگران و نجاتگران با آرامش خاطر و انگیزه بیشتری به مردم خدمت کنند.

دکتر شهاب الدین صابونچی با اشاره به برگزاری اردوهای منطقه ای در استان های مختلف کشور گفت: امسال استان های بیشتری در برنامه های منطقه ای مشارکت می کنند و همین طور برنامه های متنوعی برای گروه های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و غنچه های هلال در نظر گرفته ایم.

وی افزود: امیدوارم با کمک شما بتوانیم در آینده برنامه های بهتری را اجرا و آن طور که شایسته است به مردم خدمت کنیم و این اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر که در حال افزایش است را گسترده تر کنیم و امانت دار و پاسخگوی این اعتماد باشیم.

در این برنامه از جمعی از بازنشستگان جمعیت هلال احمر نیز با حضور رئیس سازمان جوانان تقدیر شد.