Print Logo
مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی   دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 11:28

هلال حمر خراسان شمالی متجلی همبستگی و دلدادگی



مشاور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در  دیدار با آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تجلی گاه همبستگی و دلدادگی است که سبب شده خدمت رسانی به مردم در آن به بهترین نحو انجام شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی تاکید کرد: در بازدیدهایی که طی سفر به خراسان شمالی داشتم چیزی جز نور، معرفت و معنویت ندیدم.

وی افزود: رضایت افراد مختلف در جایگاه های گوناگون از جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و تاکید بر حضور به موقع آن‌ها در بزنگاه های مختلف نشان از عملکرد مطلوب این جمعیت دارد که البته باید حفظ شده و روز به روز ارتقا یابد.

هلال احمر خراسان شمالی پادگان آماده 10 هزار نفری

محسن نجات نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از جمعیت هلال احمر استان و حضور جهادی ایشان در حوادث مختلف، وجود ایشان را سرمایه غنی برای استان دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با ۱۰ هزار نیروی آماده به کار همچون پادگانی نظامی، آمادگی مواجهه با حوادث مختلف و امدادرسانی به مردم را دارد.

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر اداره امور به دست جوانان دارند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا از آنان به بهترین نحو استفاده کرده تا در رقم خوردن آینده ای درخشان که به دست جوانان اداره می شود گام موثری برداشته باشیم.