Print Logo
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 11:27

هلال احمر خراسان شمالی مجموعه فعال و جلوتر از همه در امدادرسانی


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی مجموعه ای فعال، پا در رکاب و جلوتر از همه دستگاه ها در امدادرسانی به مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای روابط عمومی این جمعیت در خراسان شمالی؛ آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در دیدار مشاور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی گفت: کار شما در هلال احمر با کرامت، احسان و خدمت گره خورده است که نشان از اهمیت آن دارد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: رهبر انقلاب در این بیانیه یکی از برکات انقلاب را شتاب مردم و افزایش چشمگیر مشارکت آن‌ها برای خدمت رسانی در موضوعات و حوادث احتمالی دانستند که مشابه فعالیت جمعیت هلال احمر است.

آیت الله یعقوبی ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و مدیرعامل آن در استان افزود: جمعیت هلال احمر با جوانان گره خورده و باید قدردان این سرمایه های ارزشمند باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، کشور را باید به دست جوانان بسپاریم، لذا تقویت حس نوع دوستی و خدمت رسانی در جوانان وظیفه ما به حساب می آید تا آنان را برای مسئولیت های آینده آماده و حمایت کنیم. .

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در کنار تربیت نیروهای امدادی برای مواقع ضروری، همانند پادگانی آماده است که سربازانش ضمن آمادگی، دارای مهارت و تخصص هستند.