Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 17:12

در برابر هجمه های دشمنان، پیروز نهایی ملت ایران است


مراسم معارفه مسوول دفتر جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل و تقدیر و تشکر از مسوول پیشین این دفتر، صبح امروز و با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و هیئت همراه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به اینکه همه نهادها و دستگاه ها به نوبه خود مسئول هستند خاطرنشان کرد: همه یک هدف دارند که بتوانند حاکمیت خدا را در این کشور بیش از پیش مستقر کنند. در جنگ اقتصادی کنونی با تمام قدرتی که استکبار جهانی مصروف کرده است مسئولین باید برنامه‌های خود را دقیق‌تر به پیش ببرند. دشمنان ایران اسلامی در تحلیل و محاسبات خود دچار اشتباهی بزرگ شدند چرا که  ملت ایران را به درستی درک نکرده‌اند

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر با اشاره به اقدامات دشمنانبر علیه ملت ایران افزود: گمان می کردند که با تحریم می توانند مردم ایران را سراسیمه و عصبانی کنند اما این ملت بزرگ، وحدت، اتحاد، مقاومت و ایستادگی بیشتری از خود به نمایش گذاشتند. دشمنان نظام از ۸ سال دفاع مقدس درس نگرفتند. در آن زمان از نظر امکانات گوناگون چه از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی با امروز قابل قیاس نبودیم و صدام مأموریت داشت تا انقلاب اسلامی را از پای درآورد اما مردم با هشت سال مقاومت و ایستادگی، جلوی زیاده‌خواهی دشمنان را گرفتند و امروز هم در برابر هجمه های دشمنان، پیروز نهایی ملت ایران است و هویت ملت ایران، مقاومت و ایستادگی و لو با وجود همه مشکلات است.

 حجت الاسلام والمسلمین معزی ضمن اشاره به این که انسان تنها موجود مسئول در جهان هستی است یادآور شد: هیچ موجودی در این جهان مورد سوال قرار نمی گیرد اما در روز قیامت از ما پرسیده می شود که با نعمت های فراوان حضرت خداوند در دنیا چه کردیم آیا استفاده درست و صحیح داشتیم یا کفران نعمت کردیم.

 وی خاطر نشان کرد: بی شک ملت ایران در نیم قرن اخیر عزت مند شد و موفق گردید کشورمان را از سلطه جهان و قدرت‌های استکباری نجات دهد و این اتفاق با هدایت یک انسان الهی و معنوی همچون حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) رخ داد و این کشور آزاد شد و حاکمیت دین در این مملکت اسلامی برقرار گردید و اگر امروز از ما سوال شود که این نعمت الهی در اختیار شما قرار گرفت و در قبال مسئولیت خود چه کردید امیدوارم که همه ما بتوانیم در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره خدمات جمعیت هلال احمر در حادثه سیل اخیر افزود: در فروردین ماه امسال ۲۷ استان کشور تحت تأثیر جریان سیل بودند و جمعیت هلال احمر مثل همیشه و بهتر از قبل در صحنه حاضر بود و با اطلاع‌رسانی و فعالیت خوب جمعیت، مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی در چنین شرایط سخت اقتصادی و با وجود همه سختی ها و تحریم‌ها بیش از ۲ هزار میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند و در ماه مبارک رمضان اخیر مردم شریف و روزه‌دار ایران، روزی یک میلیارد تومان تقدیم مردم آسیب دیده و سیل زده کردند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی تاکید کرد: شک نکنید که کشور از همه فشارها به زودی عبور خواهد کرد و آن چیزی که باقی می ماند اتحاد، همدلی، پیشرفت و وحدت روز افزون است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به اینکه مسئولیت اول ما در حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر رشد معرفت دینی و اخلاق اسلامی است یادآور شد: نه ‌تنها حدود 8 هزار فر از همکاران جمعیت بلکه جمعیت میلیونی داوطلبین و به خصوص سازمان جوانان که با مخاطب و اعضای جوان و پویا فعالیت می کند باید از این موهبت برخوردار شوند چرا که بر اساس تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنصر اصلی و پیش برنده گام دوم انقلاب اسلامی ایران جوانان هستند و هلال احمر نه فقط در سیل و زلزله و در راه ماندگی بلکه باید در خدمت رسانی به مردم نیازمند پیش رو باشد.

در پایان این جلسه از زحمات حجت الاسلام و المسلمین واعظی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اردبیل قدردانی و حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا به عنوان مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل منصوب گردید.

در این جلسه علاوه بر مدیران و کارکنان جمعیت هلال‌احمر اردبیل، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح و انتظامی استان، نمایندگانی از جامعه روحانیت استان، معاونین نظارت و امور شرعی، فرهنگی و آموزشی و پژوهشی و مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و مدیر کل حوزه نمایندگی نیز حضور داشتند.

4006007/2/2019 5:15:53 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/07/201907106834658132_Thum.jpg
4006007/2/2019 5:16:08 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/07/201907107607002586_Thum.jpg
4006007/2/2019 11:15:18 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/07/201907108723584241_Thum.jpg