Print Logo
با همکاری معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 15:23

دوره آموزشی مربیان نماز سراسر کشور به میزبانی قم برگزار می شود


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری دوره آموزشی مربیان نماز سراسر کشور با حضور 35 نفر در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی علامه مهری با بیان این خبر افزود:جمعیت هلال احمر استان قم از روز دوشنبه 10تیر ماه سال جاری، میزبان تعدادی از مسوولین نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ها و مربیان نماز سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه این دروه آموزشی به همت معاونت فرهنگی و آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و طبق تفاهم نامه ی جمعیت هلال احمر و ستاد اقامه نماز کشور به مدت 4 روز در قم برگزار می شود، گفت: در این دوره آموزشی میزبان یک نفر از هر استان هستیم و اساتید دوره از مرکز تخصصی نماز به ارائه مباحث مرتبط می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین علامه با بیان اینکه این دوره با ادای احترام به مقام شهدای امدادگر در قم آغاز می شود، تصریح کرد: اهمیت و جایگاه نماز و بررسی آیات نماز، شیوه های دعوت به نماز و همچنین شیوه های جذاب سازی کلاس های نماز، روش های فرهنگ سازی نماز در محیط کار و مدیریت مسجد از مباحث این دوره آموزشی به شمار می رود.

وی از دیدار مربیان نماز سراسر کشور با حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور خبر داد و افزود: بازدید از موزه دین و دنیا (فقه و زندگی) و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه های این دوره آموزشی است.