Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پیام عید سعید فطر چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 05:24

رمضان امسال در هلال احمر با خدمت‌رسانی به مردم و عطر معنویت و خدمت درهم آمیخت


نماینده ولی فقیه در هلال احمر، به مناسبت فرارسید عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ گفت: رمضان امسال برای جمعیت هلال‌احمر همراه بود با خدمت‌رسانی به مردم حادثه‌دیده در واقعه سیلاب و عطر معنویت و خدمت درهم آمیخت و جان مومنان راستین را معطر ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که توفیق درک ماه رمضانی دیگر را به ما عطا فرمود. ماهی که از آغاز تا پایانش رحمت و برکت است. ضیافت خدا به پایان رسید در حالی که خداوند رحمان بندگانش را از خوان مغفرت و برکت سیراب کرد. مومنان یک ماه را به‌روزه‌داری و عبادت گذراندند و توشه برگرفتند.
خوشا به سعادت بندگان مخلص خدا که قدر فرصت دانستند و مجاهدت نمودند. اکنون نهال توبه و عبادت بارور شده و بنده‌ی صالح پر شور و شعف به استقبال عید می‌رود.
رمضان امسال برای جمعیت هلال‌احمر همراه بود با خدمت‌رسانی به مردم حادثه‌دیده در واقعه سیلاب. عطر معنویت و خدمت درهم آمیخت و جان مومنان راستین را معطر ساخت.
اینجانب ضمن تقدیر از همکاران پرتلاش این جمعیت در خدمت به مسلمانان روزه‌دار و حادثه‌دیده، از درگاه خداوند مهربان و میزبان بخشنده‌ی ضیافت رمضان، قبولی عبادات خالصانه‌ آنان را مسئلت نموده و عید بندگی و عبادت را به محضر شریف حضرت ولی عصر(عج) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم روزه‌دار و مؤمن ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.



عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر