Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره) تصریح کرد سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 13:31

انقلاب اسلامی بنای استواری است بر سنگ ‌بنای اندیشه‌های ماندگار امام (ره) و‌ متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، با صدور پیامی تاکید کرد : انقلاب اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اکنون بنای استواری است بر سنگ ‌بنای اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و‌ متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام به این شرح است :

 

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم


"رجال لاتلهیهم تجارة ولا بیع عن ذکرالله و اقام الصّلوة و ایتاء الزکوة یخافون یوما تتقلّب فیه القلوب والابصار. لیجزیهم الله احسن ما عملوا و یزیدهم من فضله و الله یرزق من یشاء بغیر حساب"

سی‌سال از رحلت جانسوز امام عظیم‌الشان می‌گذرد و داغ این فراق هنوز در دل‌های مردم مسلمان و عدالت‌خواه و ظلم‌ستیز تازه است.

امام خمینی(ره) یگانه فرزانه تاریخ، مجاهدی نمونه و ‌بی‌مانند بود. در برابر ظلم بپاخاست و تا استقرار جمهوری اسلامی حرکت عظیم انقلابی مردم را هدایت کرد. حکومتی را بنیان ‌نهاد که آرزویی به ‌قدمت تاریخ مبارزات حق‌ طلبانه جامه تحقق پوشاند و مسیری روشن در برابر دیدگان مظلومان گشود.

چراغ ایزد ‌افروزی که نور امید و استقلال را در دل‌ها می‌پروراند و چهل سال است یاری‌گر مظلوم و خار چشم مستکبرین جهان است.
ملت ایران در چهارده خرداد سال شصت ‌و هشت با امام و راهبری وداع کرد که هویت و عزت و کرامت را برای ایران به ‌دست آورد و روحی تازه در کالبد جامعه مظلوم و مردم تحول‌خواه ایران دمید.

امانت بزرگ امام خمینی در سی‌سال گذشته، بالنده‌ و استوار در راه رسیدن به اهداف انقلاب‌اسلامی پیش می‌رود و کشتی انقلاب مسیر خود را ادامه می‌دهد.

انقلاب اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اکنون بنای استواری است بر سنگ ‌بنای اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و‌ متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران. انقلاب اسلامی ایران در حالی قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاده که اگر چه دشمنان خوش خیالش گمان‌های باطلی در سر دارند، اما دوست‌داران انقلاب هر روز امیدوارتر از دیروز، حافظ جمهوری اسلامی هستند.

در چنین نقطه‌ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌ منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید آرمان‌هایی است خطاب به ملت ایران و به ‌ویژه جوانان که به‌ مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

این گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) نزدیک خواهد کرد.

امروز، روز تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

ضمن عرض تسلیت به همه مردم ایران، به خصوص کارکنان، داوطلبان و همه‌ی زحمت‌کشان خدوم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از خدای متعال برای ادامه‌ی این حرکت بزرگ و اتصال آن به قیام موعود آل محمد (ص) به دست رهبر معظم انقلاب استعانت می‌جوییم.



عبدالحسین معزی

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر