Print Logo
حضرت آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 02:44

خدمت به بندگان خدا در جمعیت هلال احمر همان عمل صالح در پیشگاه خداست


همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته هلال احمر، ذاکری معاون نظارت و امور شرعی، دکتر احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به همراه اعضای شورای معاونین هلال احمر گلستان، با حضرت آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان گلستان، حضرت آیت ا... نورمفیدی در این دیدار صمیمی گفت: وظیفه جمعیت هلال احمر کمک به مردم در شرایط خاص است که در واقعه سیل گلستان این موضوع را شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: دریافت حقوق در ازای خدمت در جمعیت هلال احمر صرفا یک مبلغ ریالی دنیوی نیست بلکه به واسطه خدمات خیرخواهانه، بهره مندی از خزانه عالم غیب است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات خالصانه و داوطلبانه هلال احمری ها در امداد رسانی به سیل زدگان استان؛ تصریح کرد: تلاش و همت جمعیت هلال احمر همواره باید کمک و امداد به مردم باشد و می بایست این موضوع را در میان تمامی کارکنان و داوطلبان تسری و گسترش دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ذاکری معاون نظارت و امور شرعی و دکتر احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در سفر یک روزه به استان گلستان برنامه هایی همچون شرکت در آئین معارفه و تکریم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان گلستان، دیدار با خانواده شهید امدادگر و بازدید از مناطق سیل زده را داشته اند.