Print Logo
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 09:19

تقدیر رئیس جمهوری از ایثار و فداکاری امدادگران و خدمات هلال احمر در سیل اخیر


رئیس‌جمهوری در پاسخ به گزارش اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر، از ایثار و فداکاری تمام مسئولان و پرسنل هلال احمر به ویژه در سیل اخیر تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، دکتر روحانی در پاسخ به گزارش رئیس جمعیت هلال احمر درباره اقدامات و فعالیت های این نهاد مردمی در یک سال و نیم گذشته، نوشت: «به دلیل ایثار و فداکاری جمعیت هلال احمر، به ویژه در سیل اخیر از همه مسئولان جمعیت به ویژه جناب عالی تقدیر می شود. تشکر اینجانب را به نحو مناسب به پرسنل خدوم و شجاع آن جمعیت ابلاغ نمایید.»

بر اساس این گزارش، دکتر علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر چندی پیش گزارشی از اقدامات و فعالیت های این نهاد مردمی در یک سال و نیم گذشته را تقدیم رئیس جمهوری کرد.

وی در این گزارش با اشاره به اینکه هلال‌احمر در این مدت با حوادث و چالش‌های متعدد از جمله زلزله کرمانشاه، سقوط هواپیمای مسافربری در یاسوج، خشکسالی گسترده در سیستان و بلوچستان و وقوع سیل گسترده در کشور در بهار سال جاری مواجه بود، آورده است: این حوادث بخش عمده ای از توان جمعیت را به خود معطوف کرده بود که به منظور مستندسازی تجارب به دست آمده، گزارش مبسوط از فعالیت ها و چالش های این ایام، اولویت ها و رویکردهای آینده، با عنوان «از مهر تا مهر» جمع آوری و ارائه شده است.

2576005/1/2019 9:18:32 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/05/201905105053359175_Thum.jpg