Print Logo
در سفر به مناطق سیل زده استان خوزستان انجام شد دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت 19:34

بازدید نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر از انبارهای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان


نماینده رهبر معظم انقلاب عصر امروز از انبارهای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان استان خوزستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی در بازدید از انبارهای امدادی فنی و حرفه ای و انبارهای جمع آوری کمک های مردمی مستقر در شهرستان سوسنگرد از نزدیک روند دریافت و تحویل کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان را بررسی و بر توزیع به موقع و با سرعت کمک ها در بین سیل زدگان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه همه تلاش های این نهاد مردمی به منظور کمک به سیل زدگان و مرتفع شدن نیازهای آنهاست، از خدمات داوطلبانه مردم و حمایت های آنان قدردانی کرد و افزود: بدون کمک های مردمی و همدلی آنان با سیل زدگان و مسئولین، جبران خسارات در چنین گستره وسیعی بسیار دشوار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین معزی بار دیگر از خیرین و نیکوکاران خواست تا جمعیت هلال احمر را امین خود در توزیع هدایا و کمک های نقدی و غیر نقدی دانسته و با این نهاد عامل المنفعه و خیریه، برای بازگرداندن زندگی مردم سیل زده به شرایط عادی همکاری کنند.

در ادامه این بازدید معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مرکز جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان استان، از فعالیت روزانه 500 عضو داوطلب این نهاد مردمی به منظور بسته بندی اقلام غذایی و بهداشتی و ارسال آنها به مناطق سیل زده خبر داد و افزود: از ابتدای وقوع سیل تاکنون بیش از 14 هزار بسته بهداشتی و غذایی در بین سیل زدگان توزیع شده است. حجت الاسلام و المسلمین معزی پنجشنبه ۲۲ فروردین ماه نیز با سفر به استان لرستان در جمع سیل زدگان این استان حاضر و از نزدیک روند امداد رسانی و کمک به مردم آسیب دیده را بررسی کرد.

4006004/15/2019 7:55:25 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/04/201904104456198332_Thum.jpg