Print Logo
حجت الاسلام و المسلمین معزی در بدو ورود به استان لرستان مطرح کرد پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 19:53

تاکید رهبری بر رسیدگی به سیل‌زدگان/ خسارت و رنج مردم جبران می‌شود


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر گفت: مردمی که در حوادث اخیر بسیار آسیب و رنج دیده اند بدانند مقام معظم رهبری به فکر آنها هستند و برنامه‌هایی در این رابطه تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی روز پنجشنبه 22 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به این که هدف از این سفر این است که منطقه را از نزدیک ببینیم و نوع رسیدگی و کمک رسانی به مردم آسیب دیده و نوع امدادها،کمک‌ها و هماهنگی‌ها را بررسی کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بهتر به مردم آسیب دیده خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مقام معظم رهبری به استان لرستان سفر نموده ام تا از مردم آسیب دیده لرستان دلجویی کنیم، تصریح کرد: مردمی که در حوادث اخیر بسیار آسیب و رنج دیدند بدانند مقام معظم رهبری به فکر آنها هستند و برنامه‌هایی تدارک دیده شده و رسیدگی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه این امید و اطمینان را می‌دهم که آنچه خسارت دیده شده مسئولین و دولت و همه کسانی که امکاناتی دارند در خدمت مردم خواهند بود تا رنج مردم کمتر و جبران شود، افزود: در این سفر از نیروهای امدادرسان که واقعاً از همه حوزه ها و نهادها حضور داشته اند و تنها نمی‌توان یک بخش را نام برد، از بسیج، ارتش، سپاه، هلال احمر و همه نیروهای امدادگر تقدیر و تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گوئیم.

حجت الاسلام و المسلمین معزی تاکید کرد باید با تلاش جدی و مستمر آثار حوادثی که پدید آمده را رفع و برای ایجاد شرایط عادی زندگی مردم عزیز سیل زده اقدامات به سرعت پیگیری گردد.