Print Logo
چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 09:24

ابراز همدردی مدیر دفتر نماینده ولی فقیه و رهبر شیعیان پاکستان با سیل زدگان


مدیر دفتر نماینده ولی فقیه و رهبر شیعیان پاکستان و شماری از طلاب پاکستانی مقیم ایران با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم دیدار کردند و مراتب همدردی و آمادگی خود برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر کشور را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛این دیدار با هدف ابراز همدردی به مناسبت حوادث سیل اخیر در ایران و کمک به سیل زدگان صورت گرفت.

مدیر دفتر نماینده ولی فقیه و رهبر شیعیان پاکستان در این دیدار ضمن ابراز همدردی از وقوع سیل های اخیر و جان باختن شماری از هموطنان گفت: پیرو صدور بیانیه نماینده ولی فقیه و رهبر شیعیان پاکستان، علامه سید ساجد علی نقوی، در این خصوص اتباع پاکستانی مقیم ایران به ویژه طلاب حوزه علمیه جهت مشارکت در کمک به سیل زدگان آماده همکاری با جمعیت هلال احمر است.
در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلمین علامه مهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان قم، ضمن تقدیر از جامعه طلاب پاکستانی مقیم ایران بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص بسته شدن حساب های هلال احمر از سوی امریکا تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد بین المللی و بی طرف است، مسدود شدن حساب های این نهاد از سوی استکبار جهانی باعث افزایش آسیب های سیل زدگان می شود و این حرکت غیر انسانی محکوم است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم، همچنین به تشریح فعالیت های صورت گرفته پرداخت و اقلام مورد نیاز سیل زدگان را اعلام کرد.

4006004/10/2019 9:24:03 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/04/201904109268008914_Thum.jpg