Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی دوشنبه 12 فروردین 1398 ساعت 19:50

اعضای بیش از ۱۰ کانون طلاب در نوروز امسال به مسافرین خدمات فرهنگی ارائه می‌کنند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان خراسان رضوی از فعالیت اعضای بیش از ۱۰ کانون طلاب جمعیت هلال احمر این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر؛ حجت الاسلام و المسلمین اسدی در مصاحبه با این پایگاه با تبریک فرا رسیدن سال جدید، به فعالیت بیش از ۳۴ پست راهنمای مسافرین نوروزی برای ارائه خدمات امدادی و فرهنگی به مسافرین و زائرین علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و گفت: این پایگاه های امداد و نجات بین شهری سراسر استان نیز همچون گذشته برای ارائه خدمات امدادی و کمک به مردم آماده اند.
وی با تاکید بر اهمیت اقامه نماز اول وقت به برپایی 25 خیمه نماز در سراسر استان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: طلاب عضو جمعیت هلال احمر ساعتی قبل و بعد از اذان در این چادرها به منظور پاسخ به مسائل شرعی مسافرین و زائرین امام هشتم علیه السلام حضور داشته و به مردم خدمت می کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان خراسان رضوی در ادامه از برپایی ۱۵ غرفه مشاوره دینی و اعتقادی و همچنین بیان احکام در شهرستان‌های بزرگ استان خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد: روحانیون و طلاب عضو جمعیت هلال احمر در این چادرها حضور مستمر داشته و پاسخگوی مسافرین هستند.
حجت الاسلام و المسلمین اسدی با اشاره به استقرار ۵۳ صندوق جمع آوری کمک های نقدی مردم استان به سیل زدگان سراسر کشور با کمک و نظارت دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان خراسان رضوی افزود: از این تعداد ۱۲ صندوق در مشهد مقدس و در مجاورت حرم حضرت علی بن موسی الرضا مستقر شده است.
وی در پایان با بیان اینکه این فعالیت ها تنها گوشه ای از اقدامات دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان خراسان رضوی است خاطرنشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر تلاش می کند تا با هدایت او و نظارت بر امور خدماتی شایسته و با حفظ کرامت انسانی در جامعه صورت گیرد.