Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در بازدید از پست های ایمنی و سلامت استان مازندران جمعه 13 دی 1398 ساعت 12:34

همت داوطلبانه جوانان مایه افتخار و الگویی زیبا برای هلال احمر


نماینده ولی فقیه در هلال احمر ظهر روز جمعه 9 فروردین ماه، از پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد بازدید و از فعالیت های بشردوستانه و حضور پرشور و داوطلبانه جوانان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد و تمهیدات مناسب جمعیت هلال احمر استان مازندران در ارائه خدمات، از فعالیت های بشردوستانه و حضور پرشور جوانان تقدیر کرد و گفت: خدمات جوانان عضو این نهاد مردمی که داوطلبانه به میهمانان نوروزی استان خدمت رسانی می کنند؛ شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور جوانان داوطلب در عرصه خدمت رسانی و عملکرد پرشور آنان گفت: پست های ایمنی و سلامت که از بن تا تمام شاخه های آن بر پایه همت داوطلبانه برپا شده است مایه افتخار و الگویی زیبا برای دیگر عزیزان در هلال احمر است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با تاکید بر بهره گرفتن از رهنمود های هدایت گر رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به جوانان توصیه کرد: در راه ساختن ایران اسلامی، هرچه کوشاتر، شاداب تر و  همراه با تعقل و اندیشه حضور داشته باشید.

وی همچنین با تاکید بر استراتژی 2020 سازمان جوانان تصریح کرد: در گام دوم انقلاب و در مسیر آبادانی کشور، برای تحقق شعار زیبای سازمان جوانان، "جوانان امروز، مدیران فردا" تلاش و کوشش کنید.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تمهیدات و برنامه های جمعیت هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی را بسیار جامع و کامل توصیف کرد و گفت: پست های ایمنی و سلامت بسیار زیبا و سرمشقی برای فعالیت های دیگران است تا همواره با تلاش و کوشش در مسیر آباد ساختن ایران اسلامی گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در پایان این بازدید ها برای جوانان و همه اعضاء جمعیت آرزوی توفیق و سالی سرشار از موفقیت، برکت و رحمت الهی کرد و ضمن درج یادداشت، دفتر یادبود این مراکز را امضاء نمود.