Print Logo
به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 20:11

نماینده ولی فقیه در هلال احمر به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب وارد شهرستان آق قلا شد


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از مناطق سیل زده، بررسی روند امداد رسانی و رسیدگی به مشکلات سیل زدگان وارد شهرستان آق قلا شد و در جلسه مدیریت بحران استان که با حضور وزیر کشور و مسئولین اجرایی و  دستگاه‌های امدادی برگزار شد شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت‌الاسلام و المسلمین معزی پس از حضور در این شهرستان در جلسه مدیریت بحران که با حضور وزیر کشور و مسئولین اجرایی و  دستگاه‌های امدادی تشکیل شد شرکت کرد و طی سخنانی با تاکید بر اهمیت سرعت عمل در امدادرسانی گفت: با توجه به وضعیت اضطراری و نیاز اساسی مردم، دستگاه‌های امدادی می‌بایست خدمات و بسته های مورد نیاز مردم را با اهتمام و سرعت بیشتری توزیع نمایند تا مردم سیل زده در کمترین زمان ممکن به شرایط عادی بازگشته و مشکلات مرتفع گردد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به وجود مشکلات اساسی در بحران ایجاد شده افزود: فعالیت‌های هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی باید در سه محور اساسی کمک رسانی سریع، تخلیه آب از سطح شهر و همچنین جبران خسارات بوده و برای حل این مشکلات، تلاش مضاعفی داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین معزی در همین زمینه ادامه داد: هماهنگی جهت کمک رسانی سریع به مردم و تلاش در جهت تخلیه هرچه سریع تر آب از شهر و اطراف آن در اولویت فعالیت‌های امدادی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه جبران میزان خسارات وارده به مردم از جمله مسائل اساسی برای از سرگیری زندگی عادی است افزود: بررسی میزان مشکلات و آسیب خانه ها جهت بازسازی زندگی و فعالیت ها از اولویت‌های بعدی هلال احمر و دستگاه‌های امدادی در کمک رسانی به سیل زدگان می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در این منطقه حضور یافته است گفت: مسائلی که در بازدید شهرستان سیل زده آق قلا از نزدیک مشاهده شد، محضر رهبر معظم انقلاب ارائه و توجه معظم له نسبت به رفع مشکلات در سریع ترین زمان نیز به مردم شریف ابلاغ خواهد شد.