Print Logo
در آستانه سال جدید چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 13:09

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با خانواده شهید داوود مقدم دیدار کرد


همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) و آغاز سال نو، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با خانواده امداد گر شهید داوود مقدم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در این دیدار که مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور ایثارگران نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به رشادت ها و دلیری های شهدا در برابر تجاوز دشمنان گفت: این جان فشانی ها و ایثارگری ها بود که دشمن را در طول 8 سال دفاع مقدس شکست داد و رشادت ها و از خود گذشتگی های ملت بزرگ در برابر توطئه ها و دشمنی ها هنوز هم ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش ارزشمند شهدا و رزمندگان در آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و رشادت های رزمندگان و فرزندان دلیر این مرز و بوم سبب به ذلت کشاندن دشمن در خرمشهر و آزادسازی آن شهر شد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر با تاکید بر نقش ویژه شهیدان در حفظ و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: مقاومت و ایستادگی آنان در برابر تجاوز و توطئه های دشمن از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب تاکنون سبب تحقق این مهم گردیده است لیکن صبر، استقامت و روحیه بالای مادران و خانواده شهیدان نیز در این مسیر نقش کلیدی و موثر ایفا می کند تا ایران اسلامی با ورود به گام دوم انقلاب و بر اساس بیانیه مهم رهبر فرزانه انقلاب، مسیر عزت و سربلندی خود را ادامه دهد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر، روحیه بالای ظلم ستیزی شهیدان را مثال زدنی بیان کرد و گفت: شهید داوود مقدم که در لباس امدادگری در جبهه های جنگ علیه دشمن حضور داشته است نیز از افتخارات خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر است و یقیناً روح بلند شهداء پشتیبان خانواده آنان است و یاد و خاطره آن شهید والا مقام همواره در ذهن ها خواهد ماند."
در ادامه مادر شهید داوود مقدم نیز به بیان خاطراتی از آن شهید والامقام پرداخت.