Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پیامی به مناسبت 22 بهمن ماه و چهلمین سالگرد پیروزی تاکید کرد یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 17:19

شکوه بی مانند چهل سال ایستادگی در راه خدا در بیست و دوم بهمن جلوه گر خواهد شد


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی اقنلاب شکوهمند اسلامی، در پیامی تاکید کرد: شکوه بی مانند چهل سال ایستادگی در راه خدا در بیست و دوم بهمن امسال جلوه گر خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است ؛ " ان تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ ، اگر خدا را یارى کنید، خداوند یاریگرتان خواهد بود و گام هایتان را استوار خواهد ساخت." شکوه بی مانند چهل سال ایستادگی در راه خدا در بیست و دوم بهمن امسال جلوه گر خواهد شد.
انقلاب اسلامی به رهبری یگانه دوران و فخر زمان، فقیه عارف و سیاستمدار دوراندیش حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و از خودگذشتگی مردان و زنان این سرزمین در بهمن سال پنجاه و هفت به پیروزی رسید.
طی چهل سال، این انقلاب فرازهای حساس و روزها و سال های خطیری را با تمسک به عنایت حضرت حق و اعتماد به وعدة قطعی الهی و به نیت استقرار حکومت اسلامی و عمل به شریعت در مسیر زمینه ساز قیام و حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه پشت سرگذاشت و این نهال روز به روز با صبر و شکیبایی تنومندتر شد، از حوادث روزهای سخت انقلاب گذر کرد، هشت سال در جنگ ظالمانه به دفاع پرداخت و پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، راه مجاهدت را به رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله ادامه داد، برفتنه های داخلی و خارجی غلبه کرد و این راه را ادامه خواهد داد.
بیست و دوم بهمن ماه امسال از این حیث ویژه است که جبهه ظلم و کفر همة توان خود را برای متوقف ساختن مسیر این انقلاب مردمی و فاصله انداختن بین مردم و آرمان های اصلی انقلاب به کار گرفته اند تا مگر در این صف خروشان و اراده آهنین، خللی وارد آید.
فشار رسانه ای و هجمه های تبلیغاتی و شایعه پراکنی با پشتیبانی تحریم و فشار اقتصادی در تدارک تزلزل ساختن این اراده هاست. ملت با صلابت ایران با حضور مقتدر و شکوهمند خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه پایبندی و تداوم اعتقاد خود به راه امام و شهدا و تبعیت از ولی امر زمان را به نمایش خواهند گذاشت.
کارکنان، اعضاء، داوطلبان و مدیران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با افتخار به چهل سال خدمتگذاری صادقانه به مردم عزیز ایران، همراه و همدل با آنان در راهپیمایی عظیم بیست و دوم بهمن شرکت و بر عزم استوار خود در پاسداری از ارزش های انقلاب تأکید خواهند کرد.


عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر