Print Logo
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 19:48

تغییر در درون جامعه و حرکت به سوی الهی شدن، مهمترین مسئله برای پیروزی است


نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر تغییر در درون جامعه و حرکت به سوی الهی شدن را از مهمترین مسائل برای رسیدن به پیروزی و تعالی دانست و گفت: گذشت، ایثار، فداکاری، هوشیاری، بصیرت، دشمن شناسی و متحد بودن سبب حفظ نظام خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت‌الاسلام و المسلمین معزی ظهر امروز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه در مراسم بزرگداشت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات معاونت توانبخشی جمعیت هلال احمر با تبریک ایام خجسته دهه مبارک فجر و تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه زهرا (سلام الله علیها)، انقلاب اسلامی را برگرفته از راه و رسم پیامبر (ص) و خاندان عصمت و طهارت دانست و گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران به پشتوانه مذهب و دین در شرایطی شکل گرفت که در اقصی نقاط جهان اندیشه های مادی و ضد دینی حاکم بود و هرگز برپایی حکومت دینی تصور نمی شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اراده الهی و خاص ملت بیدار و هوشیار ایران را از مسائل مهم پیروزی انقلاب در کشور دانست و افزود: مطابق کلام الهی اگر انسان تغییری در وجود خود ایجاد کند، پروردگار متعال نیز زندگی و وجود او را تغییر خواهد داد.

وی با یادآوری سلطه استکبار بر سراسر کشور به واسطه رژیم شاهنشاهی خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت مثال زدنی انقلابیون زیر شکنجه های سخت ساواک و نیروهای امنیتی رژیم طاغوت برگرفته از سیره اهل بیت(ع) در برابر سختی ها بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه باور لزوم تغییر در تک تک مردم ایران به وجود آمده بود و مردم اسلام را فریاد می‌زدند افزود: زنان و مردان بودند که در آن روزها قرآن را کتاب نجات بخش خود دیدند و در برابر ظلم به پا خواستند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی ادامه داد: در آن ایام امام امت(ره) نیز از وجود آن همه ظلم و ستم آرام نگرفت و بر اساس کلام معصومین (ع) مبنی بر عدم سکوت در برابر ظلم ،ستم و بی عدالتی، نهضت خویش را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با وجود مشکلات و کمبودها همچون نبود وسایل ارتباطی با دیگران، بدون هیچ ترس و هراسی در برابر ظلم ستمشاهی ایستاد تصریح کرد: این حرکت الهی امام سبب ایجاد روحیه مضاعف در ملت شد تا برای رسیدن به هدف از پای ننشینند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سپس به اتحاد یکپارچه ملت ایران در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هوشیاری ملت در برابر رنج‌ها، توطئه ها و دسیسه هایی که از همان روزهای اول پیروزی تاکنون از سوی دشمنان این نظام مقدس به وجود آمده سبب شده است تا امسال چهلمین بهار پیروزی را جشن بگیریم. حجت‌الاسلام و المسلمین معزی بار دیگر به بیداری و مقاومت مردم در تمامی شرایط سخت کشور اشاره و با تاکید بر اینکه دشمن همواره در کمین است خاطرنشان کرد: وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از امام خمینی (ره) ذخیره ای برای مدیریت کشتی بزرگ انقلاب در تلاطم های گوناگون شد.

تغییر در درون جامعه و حرکت به سوی الهی شدن، برای پیروزی و تعالی، پایان‌بخش سخنان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بود.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به اینکه برای پیروزی باید در درون تغییر ایجاد کنیم افزود: گذشت، ایثار، فداکاری، هوشیاری، بصیرت، دشمن شناسی و متحد بودن سبب حفظ نظام خواهد بود.