Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمراستان بوشهر تاکید کرد دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 13:41

انقلاب اسلامی به‌منزله هدیه الهی برای ملت ایران است


حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباس دشتی در محفل انس با قرآن که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد گفت: این انقلاب بزرگ موجب ایجاد تحولی اساسی در داخل و خارج از کشور شده است که موجب گردید ایران در سایه انقلاب اسلامی، به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان بوشهر، حجت ‌الاسلام و المسلمین دشتی با اشاره به پیدایش دشمنی‌های گوناگون با انقلاب از آغاز شکل‌گیری آن، افزود: ‌مهم‌ترین عامل دشمنی قدرت‌های جهان با ایران اسلامی گسترش اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی کشورمان است و هراس امروزی آنان وجود رقیب قدرتمندی همچون ایران اسلامی است که تحمل دیدن آن را ندارند.
وی با برشمردن پیشرفت‌ها‌ و دستاوردهای مهم ایران در چهل سال گذشته خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های خیره‌کننده ایران اسلامی در چهار دهه اخیر پاسخ محکم و روشنی بر چهل سال فشار، تحریم و تهدید این ملت از سوی قدرت‌های جهانی بوده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین دشتی افزود: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود به دنیا فهماند که برای پیشرفت و اقتدار کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمراستان بوشهرتصریح کرد: آمریکایی‌ها چهل سال است که تلاش می‌کنند تا ایران اسلامی را در انزوای کامل قرار دهند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم همه این فشارها به قدرتی جهانی مبدل ‌شده و این آمریکاست که هرروز در دنیا منزوی‌تر می‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دشتی تأکید کرد: پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی مرهون چهار دهه ایستادگی و مقاومت این ملت بزرگ است و امروز، این وظیفه مسئولان است که در دهه چهارم انقلاب، با خدمات صادقانه و بی منت خود به مردم، از این ‌همه ایستادگی و مقاومت قدردانی کنند.
وی با توجه به طلیعه مبارک دهه فجر، این ایام را فرصتی مغتنم برای تبیین و تشریح خدمات چهل‌ساله انقلاب اسلامی به ملت ایران دانست و افزود: همه این پیشرفت‌ها در شرایط تحریم به ‌دست‌آمده است و هیچ کشوری را نمی‌توان یافت که در چهار دهه تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن، این‌چنین به دستاوردهای ارزشمند دست پیداکرده باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به تعیین سرنوشت و انتخاب آزادانه ارکان حکومت به دست مردم اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در بخش‌های بزرگی همچون ‌علمی، نظامی، فناوری‌های نوین و صنایع روز دنیا به خودکفایی رسیده و به پیشرفت‌های ارزشمند و قابل‌توجهی دست‌یافته است اما دشمنان ملت نمی‌خواهند این پیشرفت‌ها را ببینند لذا هجمه‌های سنگینی علیه انقلاب و نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب آغاز کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین دشتی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد در کشور تنها به نقاط ضعف نگاه می‌کنند و پیشرفت‌ها را نادیده می‌گیرند، باید خدمات و دستاوردهای انقلاب مورد تبیین قرار گیرد و نقاط ضعف نیز از سوی مسئولان اصلاح شود.
وی افزود: نسل امروز کشورمان شرایط سخت دوران رژیم گذشته را درک نکرده‌اند باید شرایط آن دوران را با وضعیت امروز برای جوانان کشورمان تبیین کرد تا آن‌ها با وضعیت گذشته بیشتر آشنا شوند متأسفانه عده‌ای مغرضانه در مورد وضعیت امروز کشورمان صحبت می‌کنند، حقیقتاً پیشرفت‌هایی که امروز کشور در عرصه‌های مختلف به دست آورده است به ‌هیچ ‌عنوان قابل ‌مقایسه با گذشته نیست و دهه مبارکه فجر فرصت ارزشمندی برای تقویت و گسترش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین دشتی تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال کم‌ رنگ کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است، این آرمان‌ها که عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در چهار دهه اخیر است باید تقویت شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون رسالت ما در این برهه حساس، یادآوری و تبیین دستاوردهای چهل ‌ساله انقلاب اسلامی با محوریت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

افتتاح دارالقرآن جمعیت هلال احمر استان بوشهر

 دارالقران جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز طی مراسمی با هدف آموزش نیروهای امدادگر و جوانان ،داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان روز دوشنبه 15 بهمن ماه تاسیس شد.

دارالقرآن جمعیت هلال احمر با حضور حجت الاسلام و المسلمین دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان، ایزد پناه جانشین جمعیت هلال احمر استان و معاونین جمعیت افتتاح گردید.

4006002/4/2019 1:39:50 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/02/201902100103854898_Thum.jpg