Print Logo
از سوی نماینده ولی فقیه در هلال احمر یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 12:09

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی منصوب شد


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در حکمی حجت الاسلام والمسلمین واعظی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن حکم حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای عبدالحمید واعظی


نظر به مسئولیت های خطیر و نقش موثر و حساس حوزه نمایندگی ولی فقیه در تحقق بخشیدن به اهداف مقدس جمعیت و ضرورت انجام وظایف و مأموریت های محوله در اجرای منویات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ‌الله ‌العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، با توجه به تجارب موثر و مفید جنابعالی ، به موجب این حکم به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید.
اهم وظایف آن نمایندگی، گسترش معارف و فرهنگ اسلامی و تحکیم پایه های اعتقادی، معنوی و اخلاقی مدیران، کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت، تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی و نظارت بر امور و تلاش در جهت رعایت موازین شرعی در سطح جمعیت استان می باشد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و تلاش و کوشش مضاعف با هماهنگی کامل حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز و همکاری متقابل با مسئولین جمعیت استان در انجام وظایف ومسئولیتهای محوله موفق ومؤید باشید.


عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال احمر