Print Logo
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 13:56

همه ما مدیون خون مطهر و پاک شهدا هستیم


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صبح امروز، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، با حضور در گلزار شهدای تبریز به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تسلیت ایام فاطمیه گفت: توفیقی است تا در سالگرد 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهر قهرمان پرور تبریز و استان آذربایجان شرقی حضور یافته و توفیق زیارت قبور مطهر شهدا ر یافته ایم.
وی افزود: یقینا با فداکاری و گذشت شهیدان عظیم الشان بوده است که  اکروز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.
حجت الاسلام والمسلمین معزی ادامه داد: دشمنان نظام تصمیم گرفته بودند تا با دسیسه ها و نقشه های شوم براندازی، این انقلاب را در همان سال های اولیه شکست داده و از ادامه حیات آن جلوگیری کنند، لیکن مردم کشورمان با رشادت، فداکاری و هوشیاری در برابر این توطئه ها ایستادند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد : همه ما مدیون و مرهون خون مطهر و پاک شهدا هستیم و نباید آرمان‌های آنان را فراموش کنیم.
وی با اشاره به لزوم تکریم مقام شامخ شهدا و احترام به خانواده های معظم آنان گفت :حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بارها به تکریم از مقام شامخ شهدا و احترام به خانواده های آنان تاکید کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تجدید میثاق ما با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشگی است افزود: در راه حفظ انقلاب آماده هرگونه فداکاری هستیم تا پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن، حضرت ولیعصر(عج) بسپاریم.

4006002/2/2019 1:55:45 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/02/201902101252397533_Thum.jpg