Print Logo
تاکید نماینده ولی فقیه در هلال احمر به جوانان عضو این نهاد خیریه پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 ساعت 17:32

پرهیز از یاس و نا امیدی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری لازمه رشد شخصی و پیشرفت اجتماع است/ ضرورت فراگیری دانش مدیریتی و تمرین فداکاری ، ایثار و از خودگذشتگی


نماینده ولی فقیه در هلال احمر در دیدار با منتخبین دبیران کانون های استانی جوانان سراسر کشور ، جوانان را سرمایه های اجتماعی هلال احمر دانست و گفت: از مهمترین انگیزه های حضور من بعد از فرموده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر ، همین موضوع سازمان جوانان و وجود اعضای جوان در این مجموعه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به اینکه این جوانان نه تنها برای جمعیت هلال احمر بلکه برای کشور نیز سرمایه‌های عظیم انسانی محسوب می‌شوند خاطرنشان کرد: سازماندهی این جوانان در سازمان جوانان هلال احمر برای فراگیری دانش ها و تخصص های مدیریتی و همچنین تمرین فداکاری ، ایثار و از خودگذشتگی از مسائل مهمی است که باید پیگیری شود.

4006001/31/2019 5:31:52 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/01/201901105703298982_Thum.jpg

وی در بخش دیگر سخنان خود تلاش را لازمه رسیدن به اهداف و بهره مندی از نعمت هدایت الهی دانست و افزود: هدایت الهی بر اساس آیات و روایات به کسانی تعلق می گیرد که مجاهدت کرده و برای رسیدن به اهداف حرکت کرده اند.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر با تاکید بر پرهیز از یاس و نا امیدی در جوانان، مسئولیت پذیری را از دیگر فعالیت های جوانان در جهت رشد شخصی و پیشرفت اجتماع دانست و تصریح کرد: جوانان باید با احساس داشتن فکر، اندیشه و توانایی و بدون توجه به حرکت های دلسرد کننده دشمن در جهت آبادانی این مرز و بوم تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با بیان اینکه امروز ایران به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی در رتبه های برتر پزشکی، هسته ای، هوا و فضا و ... در جهان قرار دارد اضافه کرد: رشد و توسعه شهری و گسترش رفاه اجتماعی نیز پس از انقلاب در کشور به خوبی دیده می شود به گونه ای که امروزه بسیاری از روستاهای دور افتاده کشورمان نیز از امکانات و تکنولوژی روز بهره می برد.
وی در همین زمینه این پیشرفت ها را حاصل خواست ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: وحدت و یکپارچگی مردم برای رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی اگرچه 15 سال به طول انجامید لیکن این مقاومت سرانجام نتیجه داد و علی رغم تمام دسیسه های دشمن و کارشکنی ها از پای نیفتاد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر بار دیگر با تاکید بر حفظ روحیه تلاش و پشتکار در جوانان، سازمان جوانان هلال احمر را میدان فعالیت دانست و با تشریح برخی از فعالیت های انساندوستانه این سازمان تصریح کرد: مسئولین نیز باید با فراهم کردن زمینه فعالیت و پذیرفتن مسئولیت در جوانان عضو این نهاد مردمی، امید به آینده و روحیه خودباوری را در آنان تقویت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین معزی در پایان خطاب به جوانان عضو هلال احمر گفت: " انسان از بزرگترین سرمایه های الهی چون عقل، اراده و اختیار به عنوان تنها موجود جهان آفرینش بهره می برد و همین عوامل سبب می شود تا از بشر در قیامت در خصوص استفاده صحیح از این نعمت ها سوال شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با درک و فهم مفاهیم قرآنی و استفاده از آنان در مسیر حیات خویش به معنویت رسیده و راه سعادت دنیا و آخرت را پی بگیریم.

4006001/31/2019 5:31:34 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/01/201901102874787500_Thum.jpg