Print Logo
دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 07:13

شهرکرد میزبان برگزاری دوره آموزشی- حفاظتی امنیت ملی


دوره آموزشی- حفاظتی با موضوع امنیت ملی سطح 1 با حضور مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این دوره، شناسایی مشکلات ناشی از نحوه های جاسوسی از راه های مختلف می باشد .
شیرین کوهی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی گفت: ارتقاء سطح دانش ، توانایی و مهارتهای همکاران در سطوح مختلف جمعیت و افزایش دانش و تجربه برای مدیریت هوشمندانه در این خصوص از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری نیز با تاکید بر اهمیت برگزاری این دوره آموزشی تصریح کرد: امنیت یکی از مهمترین عوامل پیشبرد اهداف هر کشوری است و این موضوع از زمان صدر اسلام تاکنون مورد توجه بوده است آن گونه که امیرمومنان حضرت علی(ع) در این مورد فرموده اند؛ امنیت آن چیزی است که عامل بهتر زندگی کردن قشر ضعیف جامعه می باشد.
سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هم با اشاره به اهمیت حضور معاونین و کارشناسان استانی و شهرستانی حوزه امنیت در این دوره آموزشی گفت: جمعیت هلال احمر مشابه دولت کوچکی است که با وجود جوانان، امدادگران و داوطلبان می طلبد؛ در موضوع استفاده درست از فضای مجازی، امنیت را به طور کامل مورد توجه قرار دهند زیرا وجود یک اشتباه کوچک می تواند بسیاری از مشکلات ناخواسته را به ما تحمیل کند.