Print Logo
دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 07:03

نشست شورای رابطین نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد


سومین نشست شورای رابطین نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان قم با حضور نمایندگان معاونت ها و حوزه های مختلف در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در این نشست مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه در زمینه هماهنگی های لازم مباحثی مطرح و مورد رایزنی شورای رابطین نمایندگی ولی فقیه قرار گرفت.

تهیه و ساخت نماهنگ و گردآوری احادیث و آموزه ها در موضوع تاب آوری برای نمایش در داروخانه هلال احمر، بهره مندی از پتانسیل فضای مجازی و ظرفیت های الکترونیک در اتوماسیون اداری، برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب کتابخوانی، مسابقه آشنایی با فضایل اهل بیت(ع) و حفظ قرآن با شکلی متفاوت و نو که مورد توجه اعضا به ویژه جوانان قرار بگیرد از مباحث مورد بررسی در این جلسه بود.
همچنین در نشست شورای رابطین نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان قم، بر ادامه قوی و اثرگذار فعالیت های فرهنگی و معنوی در محور تاب آوری تاکید شد.
ارتباط مستمر نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان با اعضا و حضور در فعالیت های جمعی و اجتماعات داوطلبان و جوانان هلال احمر، حضور روحانی در اردوهای معاونت ها با هدف برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی و برپایی نماز جماعت از دیگر مطالب مطرح شده در این نشست به شمار می رود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم ضمن تقدیر از همکاری بخش های مختلف هلال احمر گفت: با توجه به اهمیت فعالیت فرهنگی از هر نوع تولید فکری که موجب ارتقای بهره مندی اعضا از برنامه های فرهنگی و معنوی شود استقبال می کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین علامه با تاکید بر اهمیت ارتقای فرهنگ امر به معروف در جمعیت تصریح کرد: استفاده از ابزارهای نوین، جذاب و اثرگذار با هدف جذب اعضای داوطلب به مشارکت و حضور در فعالیت های فرهنگی و مذهبی و به ویژه جوانان مورد نظر است، که باید در برنامه ها این هدف را پیش بینی و دنبال کنیم.