Print Logo
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در نماز جمعه مشهد مقدس شنبه 22 دی 1397 ساعت 18:19

حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در برابر دشمنی ها و توطئه هاست


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر حضرت زینب (س) را الگوی مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه ها و هجمه های دشمنان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام عبدالحسین معزی روز جمعه 21 دی ماه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) افزود: ملت ایران با الهام از صبر حضرت زینب (س) در مقابل فشارها و توطئه های دشمنان صبوری و مقاومت می کنند و بی تردید می توانیم از این توطئه و هجمه اقتصادی دشمن عبور کنیم.

وی تاکید کرد: دولتمردان و مسئولان کشور باید تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و فشارهای وارده بر مردم به کار گیرند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در ادامه افزود: یکی از مفاهیم بزرگی که حضرت زینب (س) به بشریت آموخت صبر در مقابل توطئه های دشمن و مقاومت در مقابل هجمه های دشمن و فشارهای اقتصادی بوده است.

وی با اشاره به ویژگیهای شخصیتی حضرت زینب (س) خاطر نشان کرد: آن حضرت علاوه بر مقامات علمی، معرفتی و تربیتی، نمونه کامل یک بانوی مسلمان و وظیفه شناس در تمام شئون زندگی بود.

حجت الاسلام معزی در پایان تصریح کرد: او در جایی پرستار، در جایی مشاور و در جای دیگر منادی مظلومیت امام حسین (ع) و در نهایت پرچمدار بیدارگری و بصیرت آفرینی در عصر خفته دنیا طلبان بود.

4006001/12/2019 6:19:08 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/01/201901108174513582_Thum.jpg